Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DN skubber Danmark ud over kanten.
#1
Se dette link.video.[V] Hvordan kan det passe,at de klaphatte kan ødelægge en lille mand.Og de har ingen skam hellere......

http://www.tv2east.dk/artikler/lastbil-e...n-oejenbae

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#2
jamen det er dog utroligt hvad de finder på for at frelse verden

kan kun opfodre til at melde sig ind i flok og kuppe bestyrelsen

med venlig hilsen
Kim
med venlig hilsen
Kim
Svar
#3
Fy for s....! Efter min mening er der mange andre steder hvor DN burde yde deres indsats.

Men der må ligge noget under...

Joe

http://www.jagtbloggen.dk
Svar
#4
Nu bor jeg lige i nærheden af den stakkels mand og det er da et pænt område at køre igennem, men virkelig langt ude at ta hans erhverv fra ham pga. en lastbil.

Jeg kan iøvrigt ikke se den helt store kulturarv osv. i det når man kigger på husene derude. En del af dem ser spritnye ud, så det er jo ikke fordi det ligefrem ligner de gamle husmandssteder de henviser til er med i deres "fredning"

Fucked up... men heldigvis ka man sige, så er det nok muligt for ham at leje en lille plads et par hundrede meter derfra hos en rar bonde og så vil jeg da gerne se dem lukke et landbrug ned også

6.5x55 M98, Otterup matchpibe og aftræk i Hogue Realtree syntetisk skæfte, Meopta R-1 3-12x56
Marlin 1895 SBL (45-70), Meopta R-1 1-4x22
Marlin XT-17 17HMR gamo 6-24x50 mildot (til krager)
Remington 700 cal. 308 Meopta R-1 3-12x56
Svar
#5
Lige præcis den der næstformand er usædvanlig emsig. Hvis jeg nu også tilføjer, at han er inkarneret fuglekigger, så kan man næsten tænke sig til, hvilke sager han også tager op - ikke kun i sit eget område, men i hele Vestsjælland. Suk.
Panthera

[Image: Img_2757-1.jpg]
Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#6
Hvad i alverden har DN med "kulturarv" at gøre????

DN = Danmarks Naturfredningsforening ...[xx(]

Det er sikkert et DN medlem der bor i det "naturskønne" "kultur-arvs-område" der har nævnt den lille vognmand på et fuglekigger-møde, og så bruger DN sine medlemskroner på at "forfølge en sag" bare fordi den kan...

Dem der har sat sagen i gang har sikkert ikke engang set stedet, det er rent papirnusseri, de har lister med steder hvor de kan blande sig, og så gør de det, pr. automatik.. [xx(]

Som jeg også skrev i en anden tråd, så opfører DN sig stadig som om de har 300.000 medlemmer og "er Danmarks største beskytter af naturen" [Sad!]

Man an da håbe at de laver nogle flere af den her slags åbenlyst tåbelige sager, så de mister troværdigheden ... og nogle flere medlemmer ...

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#7
Nå ja, når nu området er udlagt til landområde, ville jeg finde den største og mest rustne skrotmejetærsker jeg kunne finde, og parkere den i skel helt ud til vejen - bare for at irritere DN-repræsentanten, når han kommer forbi for at kontrollere om lastbilen er fjernet!

(Nej det ville jeg nok ikke i virkeligheden - men det her er sgu da helt hul i hovedet! Nogen må overbevise Jægerforbundet om, at der er andre formål, der er bedre tjent med at få DJ-medlemmernes kontingentpenge frem for at de havner i DN´s kasse... For et par år siden læste jeg et sted, at det nærmede sig million kr. om året.... Ved ikke om det er sådan endnu. Det må da være noget, som Asaard kan tage op på repræsentantskabsmøderne i DJ?)

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Nå man så ved at bag ved vongmanden`s lille mark ligger en campingplads bliver sagen bare mere grotæsk at tænke på

Hilsen Kim
Hilsen Kim
Svar
#9
har de fuck hoveder ikke andet at lave end cikanere en lille vognmand &/¤#(%&¤)=&%= det er måske bedre for samfundet at ham bliver arbejdsløs og bistandsklient &%¤(&)%)=?(/

sådan nogle spader !!!!!!!!!![}Smile]
har fået lidt luft nu og sendt en mali til DN

Præsident
Ella Maria Bisschop-Larsen
Telefon 20 40 23 10
E-mail emb@dn.dk

hvor jeg har sagt min mening om dem og deres virke ( det tangere en hademail )

så må vi se om de svare.......DN skal slagtes
sådan behandler man ikke værken kvinder / børn eller hunde

" håber sku ikke at jægerforbundet støtter med så meget som 1 øre "

Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.ahlarsen.dk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#10
Med denne sag har DN stillet sig i særligt dårligt lys...også hos ikke-jægere. Det er da, trods alt, et lille lyspunkt for modstandere af DN. Dete r bare en skam at det skal være på bekostning af en mindre erhvervsdrivende.
Svar
#11
''quote''

Hvorfor jagter I en lille vogmand fra Ortved: vel fordi I kan

Hvorfor slikker hunden sin egen røv: fordi den kan !

Hans omgivelser ser ryddelige ud, hvis det var en forsømmende taberfamilie, ville det have lignet
en ruin. Han parkerer sin bil der, når han ikke arbejder; og hvad så ?

''unquote''

sendt til DN - med overskrift: lidt at tænke over - underskrevet med mit fulde navn.
mvh
Svar
#12
Tjaaeh!

Efter at have set indslaget med den småtskårne formand for DN, kan jeg ikke komme til anden konklusion, end at han føler sig meget betydningsfuld og bliver helt høj af den magt han har og åbenbart heller ikke kan administrere[xx(]

Han er sikkert overlærer.

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#13
En rigtig skidt sag for DN. Utroligt at man vælger at forsøge sig med et overgreb, der kan give så stor negativ omtale og effekt i en tid, hvor man i forvejen er presset af medlemsfrafald.
Fedtspilleren, der repræsenterer DN i indslaget, forværrer blot det hele [xx(]
Næste gang, jeg bliver ramt af en DN hvervekampange,vil jeg sørge for, at den stakkels studerende får lagt frisuren ned! [}Smile]

Walnut
overlærer
Svar
#14
Han er ihvertfald stærkt venstreorinteret!
Jeg begriber ikke, at kommunen ikke siger.at de skal blande sig uden om.
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Tjaaeh!

Efter at have set indslaget med den småtskårne formand for DN, kan jeg ikke komme til anden konklusion, end at han føler sig meget betydningsfuld og bliver helt høj af den magt han har og åbenbart heller ikke kan administrere[xx(]

Han er sikkert overlærer.

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!



John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#15
Venstre borgmesteren er nu heller ikke meget bedre[xx(]
Ingen forsvar for erhvervslivet i hans udtaleleser.

Det kan siges ganske kort.

Han er en Baumwoll Schwans.

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#16
Kender omtalte vognmand, mere ordentligt og opryddet sted skal man lede længe efter, kan slet ikke se deres problem, hans nabo er en campingplads med et kæmpe skilt ud til vejen, det skæmmer da mindst lige så meget, havde han været landmand kunne han have gamle rustne maskiner, halmballer og div. og stå på sin grund.

Der må være nogle som har sko der klemmer eller andet.

Her er rigtig tale om holdningen til den lille mand i kære Danmark!
Føj siger jeg bare!

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#17
Det er utroligt hvad folk kan finde på når de keder sig og/eller ikke har et ordenligt kønsliv[Big Grin],

Igår i TV var det et legehus som DN var i lag med, men landmåleren var i tvivl[:o)][Smile]

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#18
Årh ja og nu er der valg til formandsposten, Poul Hald Mortensen kandiderer til posten. Umiddelbart faglig dygtig - kan han blive farlig for jagten ??

http://www.dn.dk/Default.aspx?ID=29557

Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på!
Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på!
Svar
#19
Hvis den slags indslag rammer medierne i hans formandsvalgkamp... Så hjælper han da ikke sig selv...

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by TSX

''quote''

Hvorfor jagter I en lille vogmand fra Ortved: vel fordi I kan

Hvorfor slikker hunden sin egen røv: fordi den kan !

Hans omgivelser ser ryddelige ud, hvis det var en forsømmende taberfamilie, ville det have lignet
en ruin. Han parkerer sin bil der, når han ikke arbejder; og hvad så ?

''unquote''

sendt til DN - med overskrift: lidt at tænke over - underskrevet med mit fulde navn.



Og som forventet har man ikke svaret [}Smile]

Uvenner med Photobucket - men medlem af Asgaard.
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25600
mvh
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)