Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Et stykke plast-kloak-rør..
#1
Jeg er helt på Herrens Mark [:I] Fruen har ønsket sig en opdateret legeplads til dagplejebørnene. I den forbindelse har hun ønsket sig noget børnene kan kravle igennem. Er det muligt, et eller andet sted, at købe en stump plast rør på ca.150cm længde til rimelige penge? Jeg forestiller mig en diameter på 50-60cm.
Jeg har ikke kunnet Google effektivt på det, da jeg ikke kender betegnelsen for dimsen.
Walnut
Svar
#2
http://www.kwhpipe.dk/WebRoot/297787/KWH...?id=309917

De er ikke helt gratis ca. 1500 for 1,5m i Ø60

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#3
Hej Walnut

Har Fruen bestemt at der skal laves legeplads, så er der nogle ideer her.

http://www.noles.dk

Der går dog en del skæftetræ til.[8D]

Mvh

Santo

P.S Husk at tage på studietur der til, K.O. Skov ligger ca 1,5 km derfra.[Big Grin]
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#4
hvad med bil dæk sat sammen

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by 260REM

hvad med bil dæk sat sammen



Så rutscher de ihvertfald ikke for hurtigt [Big Grin]

Jeg fandt selv et rør på 3 meters længde til 1000 kr på Gul Og Gratis.

Det er fremstillet i Polyetylen, og er ganske rigtigt meget pebret i nysalg.

Tag evt kontakt til en kloakentrepenør og hør om de har noget til overs.

Mvh

Otterup
Svar
#6
Takker for indspark.Er godt klar over, at meterprisen er stor på nyt.
Håber på, som Otterup, at være heldig at finde en større stump.
Har bestilt et legepladskatalog fra et af linkene [Big Grin]
Walnut
Svar
#7
Skæftetræet kan da skæres til flis og bruges som underlag :-)

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Se på IKEA, de har måske noget der kan bruges, de har i alle fald et rør som børn kravler igennem, lavet i stof og plastic ringe, sammenklappeligt og med garanti meget billigere end end fast rør, og så fylder det ikke når man ikke lige leger med det.
Svar
#9
Vi er lige blevet enige om, at jeg skal lave et firkantet rør i grade 6 [Big Grin]...og ja, faldunderlaget kan godt være valnødde-flis [Big Grin]
Walnut
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Vi er lige blevet enige om, at jeg skal lave et firkantet rør i grade 6 [Big Grin]...og ja, faldunderlaget kan godt være valnødde-flis [Big Grin]
Walnut



Det bliver det eneste sted i DK, hvor ungerne kommer hjem med splinter i r.ven i grade 6[Big Grin]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#11
@otterup: Wolly skriver jo KRAVLE IGENNEM, så det er jo ikke rør til rutscebane han efterlyser.
@Wolly: prøv Midtjysk Aqua i Klovborg - nok Dk's største forhandler af rest produkter i P-rør.
Jeg kan godt køre ind og kigge/spørge, bor ganske tæt ved. ( du har vel stadig din Bagera)

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

@otterup: Wolly skriver jo KRAVLE IGENNEM, så det er jo ikke rør til rutscebane han efterlyser.
@Wolly: prøv Midtjysk Aqua i Klovborg - nok Dk's største forhandler af rest produkter i P-rør.
Jeg kan godt køre ind og kigge/spørge, bor ganske tæt ved. ( du har vel stadig din Bagera)CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Bergara! Du skal ikke ulejlige dig Claus. Jeg vil ikke skylde dig [Big Grin] Det bliver et rør lavet i plader. Det går også fint at pusle sammen med en lille bro m.m.
Walnut
Svar
#13
Walle gamle ven, gør jer selv den tjeneste, at tjekke op på om jeres "legeplads" skal være godkendt i hoved og røv af de forskellige myndigheder. Det skal de i hvert fald på f.eks boligselskabers legepladser osv.

"Nu helt uden irriterende gifbillede"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Vilsgaard

Walle gamle ven, gør jer selv den tjeneste, at tjekke op på om jeres "legeplads" skal være godkendt i hoved og røv af de forskellige myndigheder. Det skal de i hvert fald på f.eks boligselskabers legepladser osv.

"Nu helt uden irriterende gifbillede"



Kender problematikken fra skolen [B)] Vil tilstræbe at lave den "problemfri" og har ikke lyst til at stikke snuden ind i "godkendelseslabyrinten".
Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)