Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Max pressure Quickload
#1
Er der nogen der ved hvor tæt på PMax(map) man må komme med sin Pressure champer (PMax) hvad bruger i som tommelfingerregel. jeg er normalt rimelig forsigtig, og kan ikke rigtig li hvis den bliver alt for Lilla, men hvad siger i ?

Jeg leger lidt med 6.5 x 55 AI og ville gerne have mere speed, men den er følsom.

who dares wins
who dares wins
Svar
#2
Det er et svært spørgsmål, og i virkeligheden er der kun dit våben der kan svare på det. Et sikkert svar ville jo være, at starte lavt og bygge din ladning op lidt ad gangen.

Min tommelfingerregel er, at jeg altid sammenholder quickloads resultat med f.eks Normas ladebog. Jeg går som udgangspunkt aldrig over maks. i Normas ladebog, med mindre jeg har rigtig gode argumenter, som f.eks længere C.O.L eller andet der kan retfærdiggøre det. Jeg er i så fald hysterisk obs på evt. tryktegn i min riffel.

Jepsen :-)
***  Jepsen :-) ***
 
Svar
#3
Jeg stoler ikke 100% på Qload, jeg starter gerne noget under max (ca 10%) og holder øje med hylsterbundens udvidelse som umiddelbart er den sikreste indikator http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=22171

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)