Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mobil telefoni i Sverige
#1
Jeg er nu det lykkelige medlem af et konsortie i Sverige.
Har været på besøg denne weekend[Smile] og opdaget hvor afhængig jeg er af min IPHONE, speciel funktiner som kræver data.

Er det muligt som Dansker at oprette et abonement til sin smartphone hos en Svensk operatør og bruge det på sin Danske mobil.
Jeg har helt konkret telia som operatør.

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Claus the Dane 2.0

Jeg er nu det lykkelige medlem af et konsortie i Sverige.
Har været på besøg denne weekend[Smile] og opdaget hvor afhængig jeg er af min IPHONE, speciel funktiner som kræver data.

Er det muligt som Dansker at oprette et abonement til sin smartphone hos en Svensk operatør og bruge det på sin Danske mobil.
Jeg har helt konkret telia som operatør.

Claus the Dane



Hvis din telefon ikke er SIM låst, er der ikke noget i vejen for at købe et svensk taletidskort.

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#3
Hvis du har en Telia pakke med Surf Abroad kommer du maksimalt til at betale 30kr om dagen.

000

--
00
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar
#4
Ellers skal du have dig et 3 abonnament så er priserne de samme i begge lande (så længe du er på 3's net)

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Yeti gælder det ikke kun for samtaler, jeg er ikke sikker på at data er med i det??
Svar
#6
http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Hjaelp-til-mobilt-bredbaand/I-udlandet/Priser/?country=195

Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#7
Telenor så funker det i skandinavien[Big Grin] og du kan tilmelde øvrige EU lande.[8D]

Mvh

Santo

[Image: 422764_125392427587619_100003505881375_9...4359_n.jpg]
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#8
Det Yeti sagde... Nu ved jeg ikke, hvor du fysisk skal være, men i Småland fungerer 3 fint og giver enten 3G eller Edge-dækning til datatrafik - og som sagt indenfor rammen af dit danske abonnement = ingen hovsaregning og overtaksering på data.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Santo

Telenor så funker det i skandinavien[Big Grin] og du kan tilmelde øvrige EU lande.[8D]

Mvh

Santo

[Image: 422764_125392427587619_100003505881375_9...4359_n.jpg]



Sidst jet kiggede galdt set kun snak, og jet bruger primært min telefon til datatrafik, hvorfor 3 er en bedre løsning for mig.

Jeg fik en kvartalsregning på 8-10k ned på 1,5k ved at skifte til 3

I dag har jeg et svensk 3 abonnement men tidligere har jeg også haft et dansk og det er same same

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#10
Yeti

Det lyder godt men er man kun i Sverige på nogle få jagtdage om året så er Telenor et godt tilbud

http://www.telenor.dk/privat/mobilabonne...index.aspx

Skal dog sige at jeg ikke har realationer til Telenor andet end som bruger og det virker bare for mig også i Namibia, dog uden internet[xx(]

Mvh

Santo

[Image: 422764_125392427587619_100003505881375_9...4359_n.jpg]
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Santo

Yeti

Det lyder godt men er man kun i Sverige på nogle få jagtdage om året så er Telenor et godt tilbud

http://www.telenor.dk/privat/mobilabonne...index.aspx

Skal dog sige at jeg ikke har realationer til Telenor andet end som bruger og det virker bare for mig også i Namibia, dog uden internet[xx(]

Mvh

Santo

[Image: 422764_125392427587619_100003505881375_9...4359_n.jpg]



Det bruger jeg alt for meget data til. Mit snit ligger på over 45 mb om dagen, og når jeg er på tur er tallet langt højere. Så hos Telenor vil jeg enten blive låst eller flået [:o)] Men for andre med mindre data forbrug er det sikkert en rigtig fin løsning.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#12
få et 3 abbonement mit virker i hele sverige selv i morjärv og så kan man næsten ikke komme længere væk fra civilisationen og det som andre har skrevet samme pris hvis bare den er på 3s net og selv i nordsverige er der som regel fuld dækning
Svar
#13
Jeg har surfet lidt hos min egen udbyder TELIA

Sakset følgende.

Surf på mobilen for kun 30 kr. om dagen og på din bærbare computer for kun 50 kr. om dagen

Tager du mobilen eller dit mobile bredbånd med på din rejse, kan du roligt bruge den på nettet og undgå overraskelser på regningen. Hos Telia kan du nemlig bruge op til 20 MB pr. dag på mobilen og 50 MB pr. dag på dit mobile bredbånd og kun betale henholdsvis 30 kr. og 50 kr. dagligt. Vores prisloft garanterer, at du ikke kommer til at betale mere med mindre du selv vælger at købe mere data.

Surf Abroad på mobilen

Når du bruger din mobil til at surfe i Norden og Baltikum, betaler du 10 kr. pr. MB for de første 3 MB, du bruger. Herefter kan du frit bruge op til 20 MB, uden at din regning overskrider dit prisloft på 30 kr. om dagen.

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)