Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny knivlov vedtaget idag
#1
http://jp.dk/indland/indland_politik/article2728694.ece

The difference between men and boys is the price of their toys
Råd er noget vi beder om når vi kender svaret, men ville ønske vi ikke gjorde
Svar
#2
En kærkommen ændring - klart et lille skridt i den rigtige retning. Meget trist at de borgerlige partier (pånær Liberal Alliance) stemte imod...

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Ja de skulle skamme sig, sådan at gå indfor at helt almindelige mennesker skal i fængsel for forglemmelser som ikke skader nogen eller noget. Samtidigt burde de gå forrest når grundlovens tredeling af magten skal fastholdes og holde sig fra at tilrage sig dømmende magt.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

En kærkommen ændring - klart et lille skridt i den rigtige retning. Meget trist at de borgerlige partier (pånær Liberal Alliance) stemte imod...



Mere end trist, det er beskæmmende..............og de kalder sig liberale, fy for satan - husk det nu ved næste valg!

[Image: bueskytte.png]
Svar
#5
Liberal har intet med våben at gøre.
At være liberal i dansk politisk sammenhæng handler om at tro på de frie markedskræfter og markedsøkonomi.
At være liberal betyder ikke at man undsiger alle former for offentlig regulering....

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Her er selve ændringsforslaget - så der er ikke rokket ved noget, andet end den automatisk strafudmåling... Dvs. vi må stadig ikke have knive i bilen til at aflive vildt, selvom vi må køre rundt med geværer i tide og utide - bare vi er på vej til jagt eller skydebane... weird world...[xx(]

http://www.justitsministeriet.dk/fileadmin/downloads/Pressemeddelelser2011/Udkast_til_lovforslag_om_aendring_af_vaabenlovens____10__stk._2_-_straffen_for_overtraedelse_af_knivforbuddet__DOK272635_.pdf

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by ran

Liberal har intet med våben at gøre.
At være liberal i dansk politisk sammenhæng handler om at tro på de frie markedskræfter og markedsøkonomi.
At være liberal betyder ikke at man undsiger alle former for offentlig regulering....



Visse vasse - liberalismens hovedtanke er et kritisk syn på statens magtbeføjelser.

[Image: bueskytte.png]
Svar
#8
Loven er gældende pr. 1. april 2012.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by ran

Liberal har intet med våben at gøre.
At være liberal i dansk politisk sammenhæng handler om at tro på de frie markedskræfter og markedsøkonomi.
At være liberal betyder ikke at man undsiger alle former for offentlig regulering....

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



Jeg husker nu de 10 frihedsteser fra Vensters partiprogram som lagde op til frihed under ansvar. Det er der sq ikke meget af i de senere års lovgivning.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#10
Jeg tror du mener de 10 fraser.
Svar
#11
10 vitser...

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#12
Det er helt tragisk at mærke at man giver Dyhr en smule ret når hun hævder at SF er mere liberale end Venster - en smule...

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#13
Utilsigtede konsekvenser.....
Prisen for en venstreorinteret regerning.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#14
ORJ : Et skridt i den rigtige retning

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)