Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ammestueskrøne om Leupold??
#1
Jeg er ved at hjælpe en ven med ulideligt stressende opgave at købe sin første riffel. Vi er lige ved at være der - og så hører han fra "en klog mand"[xx(] at det er en kendt sag, at der er problemer med Leupold optik (fugt) når de kommer lidt op i højderne.

Det har jeg ved Hans Jørgen i hytten aldrig hørt om. Kender til gengæld adskillige eksempler på det modsatte.

Er der nogen, der kender til den "historie" - og ved om der er en eller anden flig af sandhed bag den?

/bundgaard
Svar
#2
??? Det tror jeg ikke på!

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
snakkede lige med en gammel kollega han har haft leuopld i sin forretning i 38 år og han havde lige fået den 3 leupold som var defekt ind til rep .......det er sku ikke mange på 38 år

Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.ahlarsen.dk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#4
Har ejet og ejer stadig en del Leupold kiggerter, og har jaget på "store højder" med nogle af dem og har aldrig haft et problem[Big Grin][:p]
Svar
#5
Uanset så har de en af de bedste garantier på Marked

den er noget beder end swaro zeiss og SB
Svar
#6
Thanx
Konklusion: Ammestuesnak[Wink]!

/bundgaard
Svar
#7
Myth busted!

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#8
Jeg er ejer af 11 Leupold kikkerter og en af grundene er at der er "NO BULLSHIT" garanti på dem.
Jeg har kun oplevet 1 defekt og det var den da jeg købte den brugt. Næste ejer (Lani) fik den repareret kostenlos. Og det var ikke dug i kik´kerten. Det var en løs parralakse ring.
Jeg læser med på diverse Amerikanske fora og heller ikke her har der været forlydender om at Leupold får højdesyge, så jeg vil osse betragte den hypotese for "BUSTED"

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#9
Super - helt og aldeles glatbarberet gedebuk [Wink]

Thanx
/bundgaard
Svar
#10
Ja .. det er sørgeligt med alle disse "kloge mænd".

Jeg kunne skrive en hel bog om alle de historier nyjægere kommer med, som såkaldte "kloge mænd"/"selvudnævnte eksperter" har fortalt dem [xx(][xx(][xx(]

Mvh. Rex / Guns & Powder
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#11
kom dog i gang med at skrive Rex , det ville være god læsning !
Svar
#12
Damn right - lad os så nogle flere af ammestuehistorierne frem i lyset - om ikke andet så for underholdningens skyld[Big Grin]. Jeg starter en ny tråd om emnet.

/bundgaard
Svar
#13
Bundgård ! Du er min helt !!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)