Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bukkejagten 2012-2013 (husk billedstørrelse)
#49
Citat:quote:

Originally posted by bundgaard

@Hunter - flot flim; og flot buk. Tillykke.

Kan du ikke skrive et par linier om det foto-gear, du bruger. Er det somehow monteret på riflen så du både kan filme og skyde på samme tid. Jeg aner ikke kobjælde om fotografering, men har overvejet at anskaffe noget udstyr, der kan monteres på riflen. Har tidligere haft et lille kamera, der kunne skrues på piben (kun brugt på haglbøsse), men det fungerede mindre end dårligt.

/bundgaard



Jeg købte op til bukkejagten et Canon SX40HS Kamera med 35X optisk Zoom og image stabilizer :-) Mit krav til kameraet var at jeg ville kunne Zoome meget fordi det primært skal bruges til at tage billeder af vildt som ofte er på langt hold. Jeg overvejede at købe et spejlrefleks da det giver de bedste billeder, men hvis jeg skulle have en tilsvarende zoom effekt skulle jeg have en 840 mm linse som koster Kassen [}Smile]

Mit valg faldt derfor på et noget billigere kamera (2.900) som jeg synes tager rigtig gode billeder. Du kan se den her http://www.edbpriser.dk/digitalkamera/canon-powershot-sx40-hs-id-5500541.aspx

Jeg har kameraet monteret på et stativ. Jeg tror det vil være for stort til at montere på riflen og filmen vil blive rystet. Det er nemt at betjene og man kan uanset hvilken menu man er i altid optage video i HD kvalitet ved at trykke på 1 knap. Man kan også tage billeder mens man optager [Big Grin]
Svar


Beskeder i denne tråd
Bukkejagten 2012-2013 (husk billedstørrelse) - af Hunter_deluxe - 19-05-2012, 02:29 AM
Bukkejagten 2012-2013 (husk billedstørrelse) - af Hunter_deluxe - 19-05-2012, 12:16 PM
Bukkejagten 2012-2013 (husk billedstørrelse) - af Hunter_deluxe - 19-05-2012, 01:27 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)