Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan man selv...???
#1
Jeg har to stk gamle løb (de er begge tærrede op indeni) til min gamle tell riffel. Nu går jeg så og spekulerer på om jeg eventuelt selv kan bore det ene løb ud og selv lime en ny liner indeni?. Jeg er bekendt med at NP i Vildbjerg laver lige netop dette, men det kunne være sjovt at prøve selv[:p][:p].Jeg syntes ikke operationen lyder så vanskelig. Skulle det utænkelige[Big Grin] ske at jeg fik spoleret hele lortet[Wink] kan NP jo få lov til at muntre sig med det andet løb...
Og hvor kan man købe en ny liner?
Det skal siges at jeg er kleinsmed og nogenlunde fingersnild.
Mvh Thomas

Constipated people just don't give crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#2
Jeg ved ikke om man (du)[Wink] kan,men uden bøssemagertilladelse tror jeg ikke at det er lovligt.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Du skal under alle omstændigheder have bøssemageren ind over, da han er den eneste der har lov til at lave arbejdet, og indkøbe "lineren"

Vær opmærksom på at "liner" er mange ting, og at det kun fungerer med "lavtrykspatroner" medmindre man drejer en speciel "liner" af et stykke råpibe, med en pasning og drejet støtte.

Det svære er at få boret den gamle pibe ud til "linerens" diameter, det kræver et lidt specielt bor..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#4
Det lyder unægteligt som du roder dig ind i noget med §192a..[Big Grin][Big Grin]
Hvis du læser denne tråd, tør man jo slet ikke tænke selvstændige tanker....[:I][:I]

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#5
Ja, så er det jo nok ikke andet for end at lade andre om det spændende og så selv bedrive sommeren med at pudse ydervægge og male vinduer[V][V][V] Øv øv og æv. Nu tør man jo dårligt nok kratte lidt i de gamle netskæringer på skyderen....[:0]

Constipated people just don't give crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#6
Er du vandvittig....
Sagde du netskærring????
Tror sku' de kommer og henter dig om lidt....

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#7
Ja jeg ved "de" læser med her - puhaa ....

Uvenner med Photobucket - men medlem af Asgaard.
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25600
mvh
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)