Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Glasfiberstænger
#1
Hejsa..

Jeg mangle 4 stk. glasfiber stænger i ca ø 12-15mm og ca 2 meters længde. Håber der en nogen som kan hjælpe.

Mvh.
Tømreren
Svar
#2
Skal du bygge oldschool fiskestænger? ;-)

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Nej en special bygget skydestok var målet [Big Grin] Men syntes ikke rigtig jeg kan finde nogle stedet hvor det er muligt at købe dem i hele stykker.
Svar
#4
Plante pinde fra bilka er din løsning de er 2 m og ø 15ca de virker bare til skydestænger. Og de findes naturligvis også i andre plante butikker ved bare Bilka har dem

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#5
Pas på med glasfiber stænger hvis du finder dem. Hvis du bøjer dem, kan de flosse i nogle UTROLIG skarpe/spidse "stråler".

Dem som Michael skriver om, er plastbelagte alu-stænger, de er ikke såååå stærke men koster næsten gratis. OG det er faktisk den slags stænger der vises i en (engelsk) video andet sted her på sitet ang. bygning af skydestok. (Boldsen; kom så med et link[8D])

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
Det vil jeg da helt sikkert prøve at kigge på istedet. Tak for hjælpen [Smile]
Svar
#7
Kulfiberstænger kan også flosse og give farlig fine splinter, som kan være umulige at fjerne, hvis de først er inde i kroppen...

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)