Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Løse hunde
#1
Ha, ha - det gør den sgu' nok ikke igen

[Image: bueskytte.png]
Svar
#2
Næ... og den skal nok en tur til dyrlægen... der kan nemt være brækket noget efter det spark... Den så da godt nok noget groggy ud.... :-)

Igen en glad labbe, der ikke er var styr på.... Her var der dog kontant afregning med det samme. Bemærk i øvrigt den ret kontrollerede reaktion fra ejerne... De har nok kunnet regne ud, at det ikke var smart at råbe op...

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Meget langhåret lab! Skal vi ikke kalde den en Golden Retriever [Wink].
Og det er muligt at den har lært noget men hvis sparket sidder i hovedet, kan den godt have glemt det [:0].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Og det er muligt at den har lært noget men hvis sparket sidder i hovedet, kan den godt have glemt det [:0].


Ha, ha, ha - kongekommentar ha, ha.
Jeg syntes at det er lidt morsomt der hvor den sidder og kigger efter hestene, den ser ud som om den tænker "hvad fanden skete der lige det".............

[Image: bueskytte.png]
Svar
#5
Jaja... Alle retrievere er labber .... Nogle er bare mere langhårede... Men de krølhårede er nu de grimmeste....

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Jeg kan ikke lade være med at tænke på at det kunne være et barn der rendte bag hesten.

Den type dyr høre hjemme i en fryser
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by okj

Jeg kan ikke lade være med at tænke på at det kunne være et barn der rendte bag hesten.

Den type dyr høre hjemme i en fryser



Så har barnet også lært, at man ikke går bag om en hest uden at holde en vis afstand[Wink]

Santo

[Image: 422764_125392427587619_100003505881375_9...4359_n.jpg]
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#8
Det ER sket (http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/01/10/150105.htm), men jeg er dog ikke enig med okj i det med fryseren - at ride på en hest en helt speciel oplevelse(det skulle dog ikke forhindre mig i at spise en hestebøf).

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#9
Vi har selv 2 store frederiksborg heste og lillegutten på 3 år har vi da netop lært at han ikke må gå bagom en hest. Sværere er det da ikke. De skal jo også lære at hunden der venter lænket udenfor supermarkedet, må de heller ikke bare gå hen og klappe.

... iøvrigt må man jo jage fra hesteryg, både med riffel og med bue og fordelen er jo at hjortevildt ikke skræmmes af heste uanset om der sidder et menneske på den eller ej, så noget kan de da bruges til andet end blot at poste rigtig mange penge i !

6.5x55 M98, Otterup matchpibe og aftræk i Hogue Realtree syntetisk skæfte, Meopta R-1 3-12x56
Remington 700 i 308
Marlin 1895 SBL (45-70), Meopta R-1 1-4x22
Marlin XT-17 17HMR gamo 6-24x50 mildot (til krager)
Remington 700 cal. 308 Meopta R-1 3-12x56
Svar
#10
Har-har... Min barndoms Flatcoatede Retriever var så dum at den skulle have to gange bag naboens krikker, før den lærte det ...

Den lærte dog respekt for unge kvier første gang den prøvede at jage med dem, to af dem vendte om og mulede ham...[Big Grin]

Har i iøvrigt set det Youtube klip hvor et muldyr ondulerer en puma?

Man skal bestemt have respekt for heste, på trods af (eller måske på grund af ?) at de har en hjerne på størrelse med en valnød ..[Big Grin]

M.h.t. børn der går bag om heste, det skete 2 gange blandt mine kammerater som barn, den ene brækkede en arm og den anden fik hjernerystelse og et hav af blå mærker...[V]
De havde begge fået det at vide utallige gange...

Statistisk set er de to farligste dyr i DK: Heste og badedyr....[:I]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#11
@Dravis

Linket med muldyret og pumaen viste sig efterfølgende at være fake. Pumaen var vist allerede død inden muldyreet blev sur på den.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
Nå... ok [:I]... øv, god historie ellers...

Som en af min gamle venner siger: Det er godt nok løgn, men tænk sig alligevel...[8D]

Har i øvrigt lige checkket statistikken, Danmarks farligste dyr, regnet i dødsfald er: -- TaaaDaaaaa... Badedyret ..[xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#13
Ritmesteren ved hesteskadronen instruerer de nye rekrutter:

Hvis man går op i båsen til en hest, uden at den er forberedt på, at man kommer, kan den sagtens finde på at sparke voldsomt bagud.
Derfor skal I altid forinden sige noget, fløjte eller på anden måde sikre at hesten ved, at nu kommer I.
Jeg vil ikke have nogen halte heste her ved eskadronen!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)