Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Otterbox
#1
Hej,

Nogen der har godt/skidt at sige om den her?

http://www.otterbox.com/iPhone-4-/-4S-De...lt,pd.html

Ligner umiddelbart et godt bud på et jagt-iphonecover ...

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#2
Næ. Men den er ser da fin ud [Smile]
Er det ikke muligt og finde noget lignende herhjemme?

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#3
Otterbox er absolut kvalitets-grej...

Jeg har et par stykker til kamera og iphone, og de er stort set umulige at ødelægge...

Dem jeg har er helt lukkede bokse der er totalt vandtætte.
Den du linker til er bare en slags "shell" og er derfor "bare" en ekstra skal udenom telefonen, som kan afværge slag, enkelte vanddråber og groft støv og skidt.. fint støv og høj luftfugtighed hjælper den ikke mod, nærmest tværtimod, fugten bliver omkring Iphonen, og støvet sætter sig mellem skal og telefon og ridser.

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#4
Tak Dravis!

Hvis jeg vælger en "lukket" boks, er der så en model du kan anbefale?

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#5
@Boldsen: Fandt den her; http://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-...0770p.html ... lidt noget andet at give 408,- danske bobs, end at bestille den fra den officielle hjemmeside og give 93 dollars ...

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#6
Den er nu afprøvet og fundet absolut kvalitetsmæssigt i orden. Kan varmt anbefales. Datteren har smurt den ind i banan og diverse andre madprodukter, og smidt den på gulvet adskillige gange.

Jeg brugte den sågar til at tage nedenstående billede igår, og det var "uden tvivl" camo'en der gjorde at han ikke spottede mig hehe ...

Det rigtige sted på det forkerte tidspunkt:
[Image: 387993_10151305465868975_1348898247_n.jpg]

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#7
Hej Slawter

Fedt billede.

Har du taget billedet direkte gennem sigtekikkerten med Iphone? jeg har forsøgt et par gange men kan slet ikke få billederne skarpe. Har du nogen 'staldtips'? (Altså ud over Otterbox'en i camo som jeg har bestilt i dag for det er da en regulær 'must have'... [Wink])

MVH
Klaasehaans
Svar
#8
Det er taget gennem kikkerten ja. Iphonen skulle godt nok lige have et par sekunder for at fokusere. Ellers kan du jo trykke på skærmen der hvor du vil have kameraet til at fokusere. Virker det stadig ikke vil jeg vove den påstand at der er noget galt med kameraet på telefonen. Jeg har ti-hver-ti-fald ikke oplevet lignende.

Det mest besværlige var at finde ud at min kindpude ikke tillod at tage billeder på normal vis, men skulle holde iphonen på hovedet for at kameraet kunne "kikke" gennem kikkerten. Igen gjorde det nye cover at selvom jeg fumlede, opdagede bukken mig ikke [:p]

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#9
Har ibrugtaget Otterbox til Iphone. Foreløbig meget tilfreds. Telefonen er virkelig godt beskyttet. Den bliver noget tungere men derudover synes jeg ikke, at telefonen bliver unødigt klodset af 'indpakningen'. Funktioneringen er er fortsat upåklagelig. Bottom line: Kan anbefales til folk der har brug for, at telefonen kan 'tåle lidt ekstra'.

mvh Klaasehaans
Svar
#10
Da jeg har solgt min Iphone, har jeg en sort Otterbox defender i overskud.
100kr.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)