Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schweiz : Vil ændre Bernkonventionen
#1
Kræver ændring af rovdyrsparagraf

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Det lyder fornuftigt

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Ja... måske... det kunne jo fx også bruges til at forhindre adgangen for vildsvins naturlige genindvandring....

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Det tvivler jeg på da jeg ikke forventer at vildsvin bliver en truet art. Men vi bliver næppe uenige om at det er underligt at man udsætter bævere, bisson og måske også elg mens man skyder vildsvin væk.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Nå ja... ;-)

...men så lidt alligevel.. hvis den måde at pleje nationale særinteresser på pludselig skal til at gå forud for de vedtagne konventioner, så kan det nemt danne præcedens til andre områder, når først den vej er gjort farbar.....

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by ran

Nå ja... ;-)

...men så lidt alligevel.. hvis den måde at pleje nationale særinteresser på pludselig skal til at gå forud for de vedtagne konventioner, så kan det nemt danne præcedens til andre områder, når først den vej er gjort farbar.....

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



Det er jeg for så vidt enig i, men en konvention der ikke giver mulighed for en styret udvikling af en bestand af rovdyr og som helt sikkert ikke kan ændres gør det ikke muligt at have en balanceret natur i et tæt befolket land. Kommer der en ulv til Danmark vil det ikke være "lovligt" at bortskyde den. Og der er trafikdræbt en 30 km syd for grænsen til Tyskland. Så måske skal der også til at være ulve i Danmark i konvektionens hellige navn.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)