Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Browning 425 vs Browning 525, hvad skal man vælge?
#1
Browning 425(jaguar golden diament) vs Browning 525 hunter, hvad skal man vælge??..

Og hvad er den store forskel på dem??!...

LilleLars
LilleLars
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by lillelars

Browning 425(jaguar golden diament) vs Browning 525 hunter, hvad skal man vælge??..


B25!! [8D][Big Grin]

mvh. Swift

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#3
Hehe Swift og måske lige omkring 25 af de lange i forskel også... griner men jo, klart en B25...

Hvordan er det lige mekanikke i de to omtalte modeller ser ud. Er det ikke noget nær det samme????? Jeg købte i sin tid en 425 nordic fordi jeg var/er en fattigrøv, men absolut ville have der skulle stå Browning på kanonen, det var det billige alternativ.... Det var dælme et hit.. Ved godt det måske ikke giver dig et klart svar, men 425éren virker absolut for mig

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#4
Jeg har en 425 Waterfowl og konen en 525 Gold diamond (sporting)..
http://www.jaguargruppen.com/default.asp...nuId=25877
Vi er begge glade for hver vores.. [Smile]
Og selvom jeg er el-installatør kan jeg ikke se helt den store forskel på dem (sådan rent mekanisk), og selvom jeg har skudt rigtig mange skud med min, har der aldrig været alvorlige problemer med den..
Og hvis jeg idag skulle have en ny ville jeg købe en magen til min kones...[:p]

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#5
vil det sige at alle dem fra Jaguar gruppen i "Jaguar Golden Diamond" er 525 modeller?!!, eller findes de ikke også i en 425 model?!!...

LilleLars
LilleLars
Svar
#6
Mener absolut at den model jeg linker til fra den seneste "gold diamond" er 525 (uden at være 100), men mener også at de tidligere har lanceret sådan en og den kunne vel godt være bygget på en 425.
Og hvis det er tilfældet kunne der jo godt stå nogle i en butik..
Men igen kan jeg ikke se den helt store forskel...

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#7
425 med invetor plus choke. 525 har korte choke i nogen af modellerne.

" Lange tunge kugler "

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#8
Hvad så hvis det er browning 425(Jaguar Golden diamond) vs browning GTS Special?!?.... På godt/ondt?!??....

LilleLars
LilleLars
Svar
#9
Vælg den hvor skæftefacon passer bedst til dig, den som du kan skuldre mest ensartet
Det at den ikke passer i højde eller sidevejs vil afterfølgende kunne rettes
Det er et pegeredskab som skal have den bedst ergonomiske pasform til dig

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Explorer

Vælg den hvor skæftefacon passer bedst til dig, den som du kan skuldre mest ensartet
Det at den ikke passer i højde eller sidevejs vil afterfølgende kunne rettes
Det er et pegeredskab som skal have den bedst ergonomiske pasform til dig

MVH Bjarne




112% enig

Du køber vel heller ikke et par sko uden først at prøve dem?

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)