Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden
Glad idag, har lige fået besked fra konen, lille kone aften skal have snigpræmiere iaften, spabadet er ordnet og vinen er på køl, mangler kun at lave jordbær med chokolade overtræk! En sikker vinder![:p][^]

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
Citat:quote:

Originally posted by fqvist

Glad idag, har lige fået besked fra konen, lille kone aften skal have snigpræmiere iaften, spabadet er ordnet og vinen er på køl, mangler kun at lave jordbær med chokolade overtræk! En sikker vinder![:p][^]

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!



Vi vil se billeder...............fra efter desserten..........[B)][:I]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
fqvist>> Pictures or it didn't happen!!!

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
Tror sku´ikke i har nerver til billeder![Big Grin]

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
Jeg er GLAD fordi jeg imorgen skal på trykjagt i Tyskland for anden gang i denne måned.!........... og de 2 gange i næste måned er gået i orden[Big Grin]

-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
Svar
ER glad i dag fordi jeg lige har fået foræret en gammel Otterup M.98 i 6.5træls og en belgisk S/S med dobbelt trigger og ejektor. Nu mangler der bare lige at fyns politi får fingeren ud af R.... og får lavet tilladelsen så jeg kan få den hjem og få prøvet af.

En rigtig lås er en mauser.
[Image: Mauserls.jpg]
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
Er bare så glad,går og pakker udstyret til i morgen,skal på klapjagt og den lille lette 20'er er bare SÅ klar...... Så nu kan de høje stærke kokke bare vente sig![:p]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
Er glad fordi turen går til Skåne i morgen, hagljagt efter hvad der nu må skydes.. Træls fordi hovedpinen har varet hele dagen og bare ikke vil slippe.

"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
GLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆDER mig til nytårsaften nu.

Har lige fået 4 stk af disse her : http://www.youtube.com/watch?feature=pla...dKXSTgLAkg

Konfetti"bomberør" med multifarvet "metal"konfetti.
Planen er at blæse sådan et rør ind i stuen igennem et åbent vindue. [Wink]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq

GLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆDER mig til nytårsaften nu.

Har lige fået 4 stk af disse her : http://www.youtube.com/watch?feature=pla...dKXSTgLAkg

Konfetti"bomberør" med multifarvet "metal"konfetti.
Planen er at blæse sådan et rør ind i stuen igennem et åbent vindue. [Wink]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)



Du skal så IKKE holde nytår hjemme i egen stue....

Mvh.
Fair
Mvh.
Fair
Svar
Glad fordi, at jeg lige snart skal til og spise[Big Grin]

" Lange tunge kugler "

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
Citat:quote:

Originally posted by FAIR
Du skal så IKKE holde nytår hjemme i egen stue....

Mvh.
Fair



Jo måske - men "bomberøret" er jo transportabelt, såååå.... Big Grin

Men nej, jeg skal nok selv holde vinduet lukket. [Big Grin]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
Havde sådan en fætter med til nytårsaften sidste år... Det bragte vild lykke hos de øvrige gæster, men jeg skal love for jeg ikke høstede nævneværdigt ros fra værtinden.[8D][8D][8D]........ Meeen jeg var nu heller ikke særligt populær derude i forvejen[xx(][xx(].... Sidste sommer forærede min kammerat og jeg værten et trafikdræbt rådyr leveret på trappen klokken 0400 <han havde "glemt" at han skulle køre os hjem fra byen, så da vi selv fandt hjem var der lige en firehjulscrosser der skulle luftes og så var det jo liiiige vi fandt det der trafikdrab som vi så besluttede os for at forære ham...
Problemet med det rådne dyr var bare at konens lille hvide præmie puddel syntes det var totalt fedt at rulle sig i de herlige safter fra trafikdrabet....[xx(][xx(] skal hilse og sige at hvid puddel, hvide stofsofaer og så safterne fra et råddent rådyr ikke matcher særligt godt..... Der røg vi sku lige i bad standing i et stykke tid... :-)
Så i kan nok forstille jer at lunten ikke var særlig lang da jeg så ved et "uheld" kom til at krudtte sådan et konfettimonster af hjemme i stuen hos dem....... Forøvrigt en herlig aften.....[Wink]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
Ingen puddel her og traffikdræbte dyr strækker sig til hunde og katte... så jeg chancer den. Smile

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
Jeg er MEGA ked af det[Sad][Sad] har sprunget min achillesene og er opereret det betyder krykker og sko/skinne i op til 8 uger skulle på jagt med min gode ven i tyskland i næste weekend og ingen mulighed for jagt eller hundtræning foreløbig ALDRIG MERE FODBOLD [xx(][xx(][xx(]
Svar
HOLY CRAP, BATMAN. [Sad]

God bedring - og godt at se du har prioriteterne i orden. (no more football!)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
Citat:quote:

Originally posted by tikka93

Jeg er MEGA ked af det[Sad][Sad] har sprunget min achillesene og er opereret det betyder krykker og sko/skinne i op til 8 uger skulle på jagt med min gode ven i tyskland i næste weekend og ingen mulighed for jagt eller hundtræning foreløbig ALDRIG MERE FODBOLD [xx(][xx(][xx(]



Ja, de eneste former for sport man bør dyrke er - Rittersport og sidespring[^]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
Citat:quote:

Originally posted by tikka93
men noget positivt er der gode venner der hjælper med praktiske ting [^][Big Grin]og som kan passe andejagten og riffeljagten hvis det bliver nødvendig og tak for god bedring hilsen [Big Grin]
[Wink][Wink]

Jeg er MEGA ked af det[Sad][Sad] har sprunget min achillesene og er opereret det betyder krykker og sko/skinne i op til 8 uger skulle på jagt med min gode ven i tyskland i næste weekend og ingen mulighed for jagt eller hundtræning foreløbig ALDRIG MERE FODBOLD [xx(][xx(][xx(]


Svar
Jeg er super glad, for nu har jeg endelig fået bestilt en tur til Loch Earn i Skotland efter højlandshjorte til næste efterår!
Det næstbedste ved sådan en tur er at man kan gå og glæde sig til det. Og der er "kun" 10 ½ måned til jeg skal afsted!!!
Jesper
Svar
Jeg er glad, for nu er der kun en måned til at Hatting får min nye Lothar Walther pibe hjem til min Vixen. [:p]

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg] ... min næste Sako BLEV en L461 Vixen .223R :-)
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)