Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden
#21
Citat:quote:

Originally posted by Marion Morrison

@Leo Toftegård, de vidste alle godt de er bare misundelige fordi du stadig har din ungdom og vi andre kan kun drømme tilbage til vores, så tag dig ikke af det misundelse er en slem ting[8D][}Smile] men nyd din ungdom, få skudt meget, kom på jagt men glem ikke at flirte med pigerne[Wink]



Og det er et godt scoretrick at byde på en middag med vildt man selv har nedlagt og tilberedt. Hun må bare helst ikke være veganer eller vegetar :-)

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#22
haha ja okay så er jeg med.

pigerne er der styr på det samme gælder nogenlunde hvad angår skydning/jagt efter min egen vurdering

mvh. Toftegaard
Svar
#23
DET er det allerbedste ved at være 16 år ...

Man HAR styr på det HELE!!![Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Jeg er glad i dag, fordi jeg heldigvis stadig er ca. 16 år indeni, når det gælder de vigtige ting i livet ...

Det ER ret fedt at være den alder, men når jeg ser tilbage gennem nostalgiens varmeflimmer, så kunne jeg nu godt have brugt bare lidt af de 35 års ekstra erfaring jeg har nu...[^]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by dravis

DET er det allerbedste ved at være 16 år ...

Man HAR styr på det HELE!!![Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Jeg er glad i dag, fordi jeg heldigvis stadig er ca. 16 år indeni, når det gælder de vigtige ting i livet ...

Det ER ret fedt at være den alder, men når jeg ser tilbage gennem nostalgiens varmeflimmer, så kunne jeg nu godt have brugt bare lidt af de 35 års ekstra erfaring jeg har nu...[^]

Det er bla. en af grundene til at jeg skriver herinde

mvh. Toftegaard

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"


Svar
#25
Jeg er glad i dag fordi Kluden og jeg blev færdige med at kalke mit hus i går.... Efterfølgende indhalerede vi små 1.5 kilo frikadeller samt en enorm mængde hjemmelavet kartoffelsalat. Naturligvis skyllet ned med rigelige mængder øl.... Derudover er JEG MEGET glad for at have erfaret at der til en skydning blev opfundet et nyt begreb, nemlig at skyde som en KLUD..... Hahahaha.... Se under tråden. "Samling" Det var en god og gratis trumf til Klokkeren.... Griner

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#26
som pålæg
Svar
#27
Jeg er glad idag fordi... at i Jylland er morgensutter ikke noget vi tager på [8D]

Ikke idag ihvertfald [Wink]

Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#28
Jeg VAR glad - lige indtil jeg opdagede at der var nogen der fik morgensutter.....og jeg ikke gjorde [Wink]
Svar
#29
er glad i dag, for har lige udsadt 50 fasaner på reviret. så de kan falde godt til inden marktræning og jagten begynder i efteråret.
Svar
#30
Jeg har stadig samme chef, og humør[Sad]

/P
Svar
#31
Jeg er træt af, lige at være mødt på arbejde og går glip af fodbold( mest øllene i forbindelse med og bagefter.)

-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
Svar
#32
Jeg ville blive glad idag, hvis nogen fjernede et stykke af skinnerne mellem esbjerg og struer så jeg kunne blive hjemme og se fodbold[Big Grin]

-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
Svar
#33
Jeg er glad fordi der bliver ro en hel fodboldskamps tid, så jeg kan lade nogle flere patroner [:p]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#34
Er ( Lidt ) sur i dag, fordi jeg smed en bagdue, men fik den i andet skud.
24 duer i 25 skud. [Big Grin]

" Lange tunge kugler "

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#35
Citat:quote:

Originally posted by rkn

Er ( Lidt ) sur i dag, fordi jeg smed en bagdue, men fik den i andet skud.
24 duer i 25 skud. [Big Grin]

" Lange tunge kugler "

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]



Min dybeste medfølelse [Wink]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#36
SUR!!! - Christian Poulsen [Sad!][Sad!][Sad!][Sad!] - for s....ih......da!
Ja faktisk alt med Poulsen - Simon, Jacob - øv!

/b
Svar
#37
Er glad fordi jeg har fået monteret mit nye forstørrelsesglas på pusterøret, og er sur fordi jeg ikke har været ude og lege med det endnu.
Nogle papører holdt foreningsskydning under bunkepulsbolden, så der var ikke plads til mig.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#38
Jeg er glad idag, fordi igår fik jeg monteret et nyt vindue i soveværelset.

Var sur igår pga.at jeg så ikke kom med min kammerat på bukkejagt. Blev glad igen da han sagde at junior bare kunne komme med på jagt istedet for mig[Smile] godt med en god jagtkammerat.

Blev ekstra glad her til morgen kl.05.40 da junior ringede og fortalte at han lige havde skudt en gaffelbuk, det var hans første, så selvom jeg aldrig har været i tvivl så er jeg sikker på at en ny riffeljæger er født. Jeg venter spændt på hans hjemkomst, med pral og fortællinger, og ja jeg ved han er stolt men det er jeg altså også[Smile]

Fortsat god dag til jer alle

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#39
Glad fordi konen lander om lidt...
Det har været en kaotisk tid med mig på kursus 6 dage i esbjerg og konen i stavanger...
Nu står den på god mad og familiehygge i aften...

Og så kan jeg måske få lov til at skyde min første buk i næste måned.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min dag starter når din pludselig ender...
Alarm 112 Ambulancetjenesten
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min dag starter når din pludselig ender...
Alarm 112 Ambulancetjenesten
Har du tid til at læse min pm/pb, har du også tid til at besvare den...
Svar
#40
...........Og hvis du bor i jylland ved du hvad den staar paa i morgen tidlig!
H
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)