Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden
#61
Hehe, ja rart at vide jeg ikke er den eneste =o)

Var selv med til at skaffe denne Benelli til Grønland for en kollega.
Dengang var den rimelig billig, og endte leveret i 4.500kr - hvilket ikke var så galt endda.

Den har ikke skudt ret meget, og ser stadig ud som ny - lige med et par enkelte småpletter som ikke er noget som helst problem.

Handlede den for 3.000kr =o) Så jeg skal såmænd ikke klage.

Ikke over en Benelli i hvert fald.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#62
JEG ER SUR/SKUFFET OVER AT ET FORUMMEDLEM ANNONCERER AT HAN MANGLER NOGET OG AT JEG FINDER DET FREM OG LEVERER DET VED HANS DØR, MEN AT HAN SÅ "GLEMMER" AT BETALE TRODS FLERE HENVENDELSER PÅ PM.
HAN VED HVEM HAN ER, OG JEG EFTERGIVER HAM GERNE BELØBET OM HAN IKKE HAR RÅD/TID TIL AT BETALE, MEN DET KEDELIGE ER AT DET ER SKET TIDLIGERE MED EN ANDEN, IKKE STORE BELØB, MEN VIL MAN HA' NOGET SÅ MÅ MAN BETALE[}Smile][Sad!][xx(][V]
Svar
#63
Citat:quote:

Originally posted by Marion Morrison

JEG ER SUR/SKUFFET OVER AT ET FORUMMEDLEM ANNONCERER AT HAN MANGLER NOGET OG AT JEG FINDER DET FREM OG LEVERER DET VED HANS DØR, MEN AT HAN SÅ "GLEMMER" AT BETALE TRODS FLERE HENVENDELSER PÅ PM.
HAN VED HVEM HAN ER, OG JEG EFTERGIVER HAM GERNE BELØBET OM HAN IKKE HAR RÅD/TID TIL AT BETALE, MEN DET KEDELIGE ER AT DET ER SKET TIDLIGERE MED EN ANDEN, IKKE STORE BELØB, MEN VIL MAN HA' NOGET SÅ MÅ MAN BETALE[}Smile][Sad!][xx(][V]


En "landsmand"? - ja jeg gætter bare - rygterne løber jo.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#64
It wasnt me :o)

Jeg er forresten sur over at man ikke kan købe filmen "Rocketman" på dvd nogle steder. Den er for sjov!

"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#65
http://thepiratebay.se/search/Rocketman/0/99/0
[B)]

Citat:quote:

Originally posted by Vilsgaard

It wasnt me :o)

Jeg er forresten sur over at man ikke kan købe filmen "Rocketman" på dvd nogle steder. Den er for sjov!

"Den der ler sidst er langsomt opfattende"



[Image: Tikka-T3-Sporter-24-inch.jpg]
Svar
#66
Citat:quote:

Jeg er forresten sur over at man ikke kan købe filmen "Rocketman" på dvd nogle steder.



http://www.laserdisken.dk/html/search.dn...&x=10&y=11

Laserdisken har den.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#67
Jeg er glad for det fantastiske vejr, men ked af at skulle sidde indenfor og arbejde Wink Heldigvis har jeg snart fri!
Svar
#68
Tak for links :o)

"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#69
Jeg er glad idag, fordi I andre er sure [:o)][}Smile][B)]

Bigfoot http://www.jagtmarked.dk

"Du lever kun én gang, men gør Du det godt, er det også OK !"
Bigfoot                      http://www.jagtmarked.dk

"Du lever kun én gang, men gør Du det godt, er det også OK !"
Svar
#70
ER glad for at have ferie. Men den er sku snart slut, også er jeg sur igen.
God sommer til jer andre...[8D]

" Lange tunge kugler "

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#71
Er glad - har lige modtaget 1 stk. Colchester Student 1800 drejebænk, købt UBESET på netauktion - i meget bedre stand end forventet.

Tabte så på samme auktion til en Pedersen fræser, tabte med kun 1300, ud af 45.500,- Satans også - SATANS OGSÅ.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#72
Jeg er glad fordi jeg lige er gået fra til 4 ugers ferie. Og den sidste 1,5 uge står på bukkejagt

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#73
Jeg er glad idag fordi vores dejlige dreng igen har gennemgået en vellykket hjerneoperation uden komplikationer...

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#74
jeg er glad for at jeg endelig har weekend fra galeanstalten og kun en uge til der er dømt ferie.

Og FarT4's nyhed var bestemt heller ikke dårlig

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#75
Er glad i dag, fordi vi skal have navngivning for Christensen den yngste.
Er sur i dag, fordi han ikke må hedde WSM til mellemnavn. Havde været passende, når han allerede kaldes "den lille fede". [Big Grin]

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#76
Jeg er glad i dag, fordi der kun er 3 dage til jeg kører til Polen sammen med sønnen på bukkejagt.[Wink]
Svar
#77
Jeg er s....sur på de danske tv-stationer fordi ingen af dem dækker de indledende runder i Skeet til OL hvor DK har ikke mindre end to super dygtige skytter med [Sad!]

Hvad rager det dog mig at der vises Beach-volley hvor vi ingen danske deltagere har???

JEG VIL SE SKEET FOR POKKER, NU HVOR JEG ER TVUNGET TIL AT VÆRE HJEMME PGA VIRUS INFEKTION I LUNGERNE!! (Og jeg har sendt tv-sporten en mail om deres ringe dækning fra OL med dansk deltagelse [Sad!] )

Sur Farmor [Sad!]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#78
Beach-volley --- kvindernes????[:p]
I så fald til helvede med skeet - om så vi vinder.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#79
ja undskyld Farmor. selv om jeg godt kan li skeet. saa er KVINDERNES volley ball at foretraekke af helt og holden aestesiske grunde[Big Grin][8D]
Svar
#80
Marion - skal vi ikke sende en samlet mail til TV, at vi vil se Beach Volley istedet for skeet

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)