Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden
#81
Jeg har forgæves forsøgt at overtale dem til at optage "Miss Wet Tshirt (Beer edition)" og "Mudderbrydning for kvinder".... men de lader sig ikke hugge og stikke i.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#82
Juhuuuuu (meget glad)

Har netop fået plads i et lille jagtkonsortie. For første gang i mine 24 år som jæger har jeg nu adgang til mine "egne" jagtmarker.
Ikke mere gæstejæger og leven godt på andres venlighed, og det lige op til bukkejagten.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#83
Sur. Træt af fantaster.

http://folketidende.dk/artikel/team-sydh...rt-million
Svar
#84
Er Glad i dag..... =o)

Brændstofpriserne er lige faldet med 30 øre pr liter, generelt over hele linien.

Så nu koster :
Benzin 5.85 kr/liter
Diesel 5.85 kr/liter
Petroleum 5.95 kr/liter

[Big Grin]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#85
Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq

Er Glad i dag..... =o)

Brændstofpriserne er lige faldet med 30 øre pr liter, generelt over hele linien.

Så nu koster :
Benzin 5.85 kr/liter
Diesel 5.85 kr/liter
Petroleum 5.95 kr/liter

[Big Grin]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)


Så er det sku da surt at din gamle spand har petroleumsmotor [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#86
Yup.... den hoster og hakker lidt i det - men den må også hade mig lidt, for jeg når ALTID på arbejde til tiden.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#87
Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq

Er Glad i dag..... =o)

Brændstofpriserne er lige faldet med 30 øre pr liter, generelt over hele linien.

Så nu koster :
Benzin 5.85 kr/liter
Diesel 5.85 kr/liter
Petroleum 5.95 kr/liter

[Big Grin]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)



Har lige hentet Tuborg i tyskland til 160,00 for 72 stk[Big Grin][:p]
Hvad gir´ du for dem [?][?][}Smile]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#88
Jeg drikker lykkeligvis ikke Tuborg Wink

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen de er ret meget dyrere. Hehe.

Vist 360kr for en kasse (á 20 stk Wink )

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#89
Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq

Jeg drikker lykkeligvis ikke Tuborg Wink

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen de er ret meget dyrere. Hehe.

Vist 360kr for en kasse (á 20 stk Wink )

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)



Hvad med og starte et bryggeri i Grønland...........kunderne er der i hvert fald.....

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#90
Microbryggerier findes skam - men de beskattes også af alkohol-indholdet.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#91
Glad: En dag i England med 241 duer i 375 skud.

Sur: Sidste dag måtte afbrydes midt på eftermiddagen, efter adskillege regnbyger, netop som fuglene begyndte at flyve [|)] for at nå flyet hjem ...

Uvenner med Photobucket - men medlem af Asgaard.
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25600
mvh
Svar
#92
Er sur i dag over at fyns politi ikke kan finde ud af at en Mauser M03 er en riffel med Veksel system.. Fordi der skal bruges værktøj til at skifte piben... Magen til gumpe tung I....[xx(] [}Smile][B)]

Og så har de så brugt 4 uger indtil videre på en tilladelse til en riffel, en vekselpibe OG udstregning af 2 rifler i våbenpasset samt indskrivning af en ny riffel. [B)]

Men er så til gengæld glad over at der er kommet en lille fin ny hjem i skabet. M@x2.0 anbefalede en Beretta ½tomat xplor Unico så der kom sørme lige en demo model og krydsede min vej og så måtte jeg eje den.Prisen var også iorden. Så nu skal jeg ud og have den prøvet af når der åbner en bane med lerhøns igen.[Big Grin]

Sometimes giving someone A second chance
is like Giving them an extra bullet for their gun,
cause the missed you the first time...
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#93
Jeg er sur, for jeg kan ikke sove....og jeg keder mig...

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#94
Jeg er sur, fordi mit opererede knæ endnu ikke kan klare en tur til jagtmarken.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#95
Superoplevelse at prøve langholdsskydning i Norge idag. Der var sat "gong"'er op på 100, 300, 400, 600 og 700m.

Jeg nåede at få skudt mig ud til 600m og Tikkaen kunne godt hoste de 165grs derud...

Hvis du har en lørdag fri i det sydlige Norge, så dukker man bare op efter kl 12, betaler 100 NOK, og skyder til du er vissen.

Koords: 58.347344,6.372401

Mange spændende skydejern derude idag.

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif][Image: S_LLogo_2.jpg]
Svar
#96
Jeg er sur fordi justitsministeren åbenbart anser danskerne for dummere end den øvrige del af EU, vi er med i skidtet for at få bla. mere ens regler, men i DK skal vi altid bruge de skrappeste krav[xx(], selvfølgelig står der i direktivet at reglerne ikke gælder for udlændinge der kører i DK, det gælder heller ikke for forsvaret og lign.
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1825343.ece?refimg=834627

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=143073

Sgu træls at skulle fortælle datteren at hendes drøm skal stå 2 år mere i garagen fordi hun først har fødselsdag d. 25 januar, selvfølgelig er det noget personligt, men hvorfor følger vi ikke den øvrige del af EU og hvis vi skal have skrappere regler havde det vel været rimeligt med en dato et par år fremme i tiden, jeg kender indtil flere som fylder 18 næste år og som har sparet op til motorcyklen og i flere tilfælde anskaffet en.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#97
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Jeg er sur fordi justitsministeren åbenbart anser danskerne for dummere end den øvrige del af EU, vi er med i skidtet for at få bla. mere ens regler, men i DK skal vi altid bruge de skrappeste krav[xx(], selvfølgelig står der i direktivet at reglerne ikke gælder for udlændinge der kører i DK, det gælder heller ikke for forsvaret og lign.
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1825343.ece?refimg=834627

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=143073

Sgu træls at skulle fortælle datteren at hendes drøm skal stå 2 år mere i garagen fordi hun først har fødselsdag d. 25 januar, selvfølgelig er det noget personligt, men hvorfor følger vi ikke den øvrige del af EU og hvis vi skal have skrappere regler havde det vel været rimeligt med en dato et par år fremme i tiden, jeg kender indtil flere som fylder 18 næste år og som har sparet op til motorcyklen og i flere tilfælde anskaffet en.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det



Jeg tror faktisk bare at politikerne forsøger at holde de unge mennesker i live. Se på statistikkerne for hvem der mister livet i trafikken. Datteren kan da bare starte på en mindre cykel. Det er, i mine øjne, en lille pris at betale, hvis dødstallet blandt unge mennesker kan nedbringes.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#98
Jeg tror ikke på statistiker jeg ikke selv har manipuleret[Big Grin], iøvrigt dør der faktisk flere på min alder på mc.

Som det er idag må hun starte på en mc der er droslet til 34 hk, ccm er ubegrænset, det betyder at hun oa. ikke behøver at investere i en ny efter 2 år.
Jeg mener at de regler vi har idag er fornuftige, dog er min holdning at der bør ændres således at 16 årige får lov til at køre 125ccm (som i den øvrige del af EU) på den måde slipper vi af med tunede scootere som hverken kan styre eller bremse og som derfor er livsfarlige, samtidig får de unge mennesker et kørekort som kan mistes.
Jeg synes osse at eksv. 17 årige skulle have lov til at køre bil, hvis der sidder en voksen med feks. 10 års erfaring og et kørekursus ved siden af, man kunne jo sige at der ikke måtte være andre i bilen.

Som det ser ud til at blive må en 18årig ikke køre på en mc med 34 hk og en vægt på 200kg, men samme 18årige må køre en bil med 300 hk og en vægt på 3500kg, hvad tror du slår hårdest?

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#99
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by Kima

Jeg er sur fordi justitsministeren åbenbart anser danskerne for dummere end den øvrige del af EU, vi er med i skidtet for at få bla. mere ens regler, men i DK skal vi altid bruge de skrappeste krav[xx(], selvfølgelig står der i direktivet at reglerne ikke gælder for udlændinge der kører i DK, det gælder heller ikke for forsvaret og lign.
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1825343.ece?refimg=834627

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=143073

Sgu træls at skulle fortælle datteren at hendes drøm skal stå 2 år mere i garagen fordi hun først har fødselsdag d. 25 januar, selvfølgelig er det noget personligt, men hvorfor følger vi ikke den øvrige del af EU og hvis vi skal have skrappere regler havde det vel været rimeligt med en dato et par år fremme i tiden, jeg kender indtil flere som fylder 18 næste år og som har sparet op til motorcyklen og i flere tilfælde anskaffet en.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det



Jeg tror faktisk bare at politikerne forsøger at holde de unge mennesker i live. Se på statistikkerne for hvem der mister livet i trafikken. Datteren kan da bare starte på en mindre cykel. Det er, i mine øjne, en lille pris at betale, hvis dødstallet blandt unge mennesker kan nedbringes.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Er der ikke en grænse for hvor sikkert vi skal gøre livet. Vi ender jo med at blive opbevaret a la menneskene i The Matrix fordi det er det sikreste for os. Jeg er ved at være træt af at mit liv skal gennem reguleres af en flok bedrevidende politikere som vedtager omfattende love på baggrund af en 10 siders power point - og ja det sker faktisk, og jeg er selv med til at producere materialet...

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Jeg tror ikke på statistiker jeg ikke selv har manipuleret[Big Grin], iøvrigt dør der faktisk flere på min alder på mc.

Som det er idag må hun starte på en mc der er droslet til 34 hk, ccm er ubegrænset, det betyder at hun oa. ikke behøver at investere i en ny efter 2 år.
Jeg mener at de regler vi har idag er fornuftige, dog er min holdning at der bør ændres således at 16 årige får lov til at køre 125ccm (som i den øvrige del af EU) på den måde slipper vi af med tunede scootere som hverken kan styre eller bremse og som derfor er livsfarlige, samtidig får de unge mennesker et kørekort som kan mistes.
Jeg synes osse at eksv. 17 årige skulle have lov til at køre bil, hvis der sidder en voksen med feks. 10 års erfaring og et kørekursus ved siden af, man kunne jo sige at der ikke måtte være andre i bilen.

Som det ser ud til at blive må en 18årig ikke køre på en mc med 34 hk og en vægt på 200kg, men samme 18årige må køre en bil med 300 hk og en vægt på 3500kg, hvad tror du slår hårdest?

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det



Ja, og de må tordne rundt i en kæmpe traktor med en mega gyllevogn spændt efter[:0]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)