Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden
Jeg synes faktisk at man burde fjerne ydelsesrestriktionerne for motorcykler til de helt unge, og så gradvist indføre dem for de halvgamle mænd, der skal ud og udleve deres tabte ungdom.
Årsagen til min holdning, er at alt for mange som køre på motorcykkel kommer alvorligt til skade eller bliver dræbt.
Skidt med dem der bliver dræbt, her er alder ligegyldig. Derimod er der meget stor forskel på hvordan forskellige aldersgrupper klare at blive alvorligt skadet/invalideret.
Min personlieg erfarring er at unge mellem 15 og 25, har et uendeligt meget større overlevelsinstinkt, og en fantastisk tilpasningsevne. Samtidigt skal deres liv alligevel ændres radikalt, fra at hænge i mors skørter, til at blive selvstændige.
Folk som bliver skadet når de er markant over 30, har ofte midstet omstillingsevnen, samtidigt med at de ofte opfatter det som at de midster meget af det de i forvejen har opbygget.

For at øge chancen for en succesfuld håndtering af en alvorlig skade, bør man også afskaffe enhver form for erstatning. Da en erstatning alligevel ikke kan løse problemet. Samtidigt med at man efter en erstatning, eller mens man venter på udmåling af en erstatning, ofte går helt i stå
Svar


Beskeder i denne tråd
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden - af Klokker - 13-06-2012, 01:36 PM
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden - af Klokker - 13-06-2012, 03:15 PM
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden - af Klokker - 15-06-2012, 11:49 AM
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden - af Klokker - 15-06-2012, 12:23 PM
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden - af n a - 19-09-2012, 12:12 AM
Jeg er glad/sur i dag, fordi....? -tråden - af Klokker - 12-11-2012, 11:38 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)