Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DJs direktør fratræder
#1
DJs direktør fratræder

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Han holdt da ikke ret længe...

...tror det er en lortetjans...

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Så mangler vi blot, at formanden også går.

Jagtfrokostteoretiker med begyndende erfaring.

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#4
Ja, man skulle have beholdt direktøren og fyret formanden i dette tilfælde.

Santo

[Image: 422764_125392427587619_100003505881375_9...4359_n.jpg]
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#5
Ny direktør

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#6
@Santo - Vil du ikke begrunde det udsagn?
Svar
#7
jeg er godtnok ikke Santo, men en almindelig blander.
jeg tror, der menes, at vi er en del der ikke ligefrem var medlem af Rodens fanklub

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#8
Tror det er meget vigtigt man lige kigger hvornår den enkelte post er dateret før man kommenterer (Før/efter formandsvalg/skifte)

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Sander Schott

@Santo - Vil du ikke begrunde det udsagn?



Jo da. Jeg var ikke enig med den afsatte formand og brød mig ikke om hans måde at gøre tingene på, derfor mener jeg at det havde været bedre at direktøren blev til der var blevet afsagt dom af medlemmerne, Roed var nok bare hurtigere og fik presset direktøren ud inden valget, om ikke andet så for at lave ROED i det, hvis han og hvilket han gjorde tabte til et bedre valg.

Det er så op til den nye mand at få samlet medlemmerne til et fælles trop, det giver jeg ham så fra min side et par år til at bevise, ellers mister DJ endnu et medlem til skytteforeningerne, så jeg forsat kan dyrke riffelskydning i DK.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#10
Var der ikke noget om at direktøren var en af roed''s venner? Det kunne jo også være et smart træk fra roden til at sikre at hans kammerat fik en god aftrædelses godtgørelse;-). Råddent? Også i den grad!. Håber og forventer at Claus for rettet op på forbundet inden for de kommende år.

Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Svar
#11
Om Direktøren var en god ven, det ved jeg intet om, men direktøres fratrædelsesgodtgørelser er på forhånd aftalt i deres ansættelseskontrakter, i og med og hvis...

Så havde direktøren fået sparket efter formandsskiftet, så havde fratrædelseslønnen været den samme. Desværre også en regel der er gældende for direktører der kører et firma i sænk, selv de kan for det meste gå med lommerne fyldte, men det er en anden sag, ikke.

PT er jeg ikke imponeret, men der er heller ikke gået så lang tid endnu.

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)