Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Claus Lind Christensen ny formand for DJ!
#1
Claus Lind Christensen har netop erobret formandsposten i DJ med ca. 2/3 af repræsentantskabets stemmer!!!

Jeg har altid ret. Sådan ER det. Accepter det!
Jeg har altid ret. Sådan ER det. Accepter det!
Svar
#2
Claus Lind 224
Ole Roed 143

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#3
spændende [:p]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Som strand og havjæger har jeg ved mere end en lejlighed stiftet bekendtskab med Claus Lind Christensen... Jeg er meget fortrøstningsfuld i forhold til at det betyder en positiv udvikling i jægerforbundet... Han er en dygtig mand...

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#5
Som gammel strandjæger, så melder jeg mig ind i DJ igen nu, har ikke været medlem siden Ravnkjær/Perto begyndte at lave gode gerninger i Afrika.

MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
Svar
#6
Men hvad har egentlig ligget bag striden. Vel ikke for/imod hav og strandjagt?!
Svar
#7
Jeg ønsker hermed Claus Lind Christensen tillykke med valget og alt godt for den afgående formand.

Glæder mig til et jægerforbund med en ny og visionær JÆGER i spidsen[Smile]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#8
De er en afgørelse med 61% mod 39% de taler jo en tidelig sprog.
Den nye formad vil blive vejet og målt for sine gerninger
Måske skulle man melde sig ind i DJF igen.
Vi for at se hvordan de gå.

Heller lykke til Claus Lind Christensen.

Lille

Corruptissima re publica plurimae leges

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#9
Lidt om den nye formand

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#10
Det bliver da interessant. Jeg meldte mig ud i 2009 i protest mod et forbund, der ikke var syndeligt meget til gavn for mig som medlem trods en relativt høj medlemsskabspris. En formel forespørgsel til forbundet blev først besvaret efter adskillige uger og tre opfølgende henvendelser til både presseansvarlig og formand (ORJ) - uden at jeg kunne komme videre.

Hvad konkret forventer de begejstrede stemmer sig af CLC versus ORJ?
Svar
#11
En ting er sikker og vist, man har absolut ingen indflydelse på Dansk jagt ved at stå uden for DJ.

Hr. Claus Lind Christensen har min fulde støtte, indtil videre, der har været meget varm luft på den formandspost.

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by BlackJack

Hvad konkret forventer de begejstrede stemmer sig af CLC versus ORJ?



Jeg tror de fleste forventer sig samarbejde, at formanden vil lytte til både fagstab og græsrødder, og ikke mindst genoprette gode relationer til jægernes samarbejdspartnere både på den ene og anden side af bordet.
CLC er så faglig stærk på mange områder, at han umiddelbart kan gå ind i en faglig og saglig debat, men CLC har samtidig givet udtryk for at han ønsker support og viden på de områder, hvor han er mindre faglig funderet.
Dét er i sig selv en kæmpe forskel.

TILLYKKE igen Claus - og god vind fremover.

mvh
Korthår
Svar
#13
Det er i hvert fald stort, hvis det som beskrevet er en mand, der erkender blinde felter og opsøger ekspertisen.

Mindre end hver anden jagttegnsløser er medlem af Jægerforbundet. Det tyder på, synes jeg, at forbundet har en.. skal vi sige... udfordring.... Jeg har ikke været medlem i tre år, for jeg føler ikke, at forbundet er til for mig. Men kommer der andre og nye toner vil jeg selvfølgelig genoverveje mit medlemskab.
Svar
#14
Hehe Det er en bitter mand vi her har med at gøre...
http://jyllands-posten.dk/indland/article4725748.ece

Offer for et kup??????? Så vidt jeg er orienteret så er han efter et kampvalg, af vælgerne, blevet vejet og fundet for let....... Fjollede kommentarer fra en dårlig taber, der med disse kommentarer bekræftiger rigtigheden af valgudfaldet....

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#15
Jeg har her til aften meldt mig ind i Danmarks Jægerforbund igen.

MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
Svar
#16
ja ja det er fint han føler sig snig løbet...........

men når nogle fra bestyrelsen ikke vil skrive under på referat fra møder fordi der står noget andet en det man har aftalt så er der problemer ............

og når 1 fra bestyrelsen står op på talerstolen og siger at han representere 6 af de 8 i hovede bestyrelsen og at de vil foreslå at man stemmer på CLAUS LIND CHRISTENSEN så er man sku da sikker på at der er noget galt med samarbejdet ..........

det der bekymre mig mest er da at Hr.Rode forlader salen før stemmerene offenligjort........han har jo brugt meget medlemmernes mønt på at køre valgkamp og så er han ikke mand nok til at stille sig op på talerstolen og sige tak til folket og tillykke til den nye formand .........det giver ikke respekt

det var vist godt at der kom et skifte på top posten

så må vi håbe at Hr. Lind Christensen kan / vil løfte posten formand
med hovedet højt og benene solidt plandet i jorden så der stadig er forbindelse til medlemmerne

STORT TILLYKKE MED VALGET CLAUS ....vi regner med at du er jægernes mand[Wink]

Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.ahlarsen.dk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#17
Det var sku da en god nyhed. Farvel til roden, og hej og velkommen til Claus.[Smile]

" Lange tunge kugler "

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#18
Jeg kender faktisk intet til hverken den afgåede eller den nye formand, så det er lidt svært at vide hvad der er op og ned.

Men jeg synes det er godt, at formandsposten ikke længere er en livstidsstilling. Den nuværende, og alle de kommende formænd bør vide, at det er en post de skal gøre sig fortjent til hver dag. Ellers forsvinder stolen under dem.

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#19
Gad vide om der er en sammenhæng mellem formandsskiftet og den afgående direktør....?

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#20
Var direktøren ikke gået (igen) inden valget?

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)