Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kvinde dræbt af ulv i dyrepark!
#1
http://www.expressen.se/nyheter/kvinna-d...kolmarden/

Schönauer

Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#2
Det kan ikke passe - ulve er ufarlige (siger politikerne i Stockholm ofte)

Jeg har altid ret. Sådan ER det. Accepter det!
Jeg har altid ret. Sådan ER det. Accepter det!
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Bestemmeren

Det kan ikke passe - ulve er ufarlige (siger politikerne i Stockholm ofte)

Jeg har altid ret. Sådan ER det. Accepter det!



Som jeg altid har sagt:

Stol aldrig på en politiker[xx(]

Schönauer

Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#4
"Ifølge Aftonbladets oplysninger befandt den 30-årige kvinde sig i en indhegning, hvor gæster kan møde dyrene, men hun blev omringet af ulvene og angrebet."

"Man kunne i første om gang ikke komme frem til den dræbte person. Man kan ikke bare gå ind til en flok ulve."

Hmmm

Edit siger
Kan så læse andetsteds at det er en dyrepasser der er blevet dræbt, og at ulvene ikke skal aflives.
Svar
#5
trist for den dræbte og dennes pårørende - men måske en hjælp til den svenske natur:
måske vil Stockholm herefter lægge en mere vildtvenlig linie over for ulvebestanden ( en decimering af ulveantallet )

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Denne gang var det i en Dyrepark, men måske er det i naturen næste gang, så må vi se hvad Ulve vennerne siger til den tid.
Svar
#7
Marion, efter hvor lang tid(hvis der ikke er sket et overfald) vil du mene at du tog fejl ? Eller gælder det i al tid fremover, så de eneste to mulige udfald er at du får ret, eller at vi venter på at du får ret ?

Men ok, hvorfor vente ? Jeg mener ikke man kan sammenligne det der sker i en dyrepark med naturen - så længe der ikke jævnligt er nogen der overfaldes af ulve, mener jeg ikke de udgør et sikkerhedsproblem, sammenlignet med andre dyr. Jeg er fx. sikker på at HVIS vi kunne udrydde bier herhjemme, så ville vi ikke gøre det, selvom der jævnligt er nogen der dør af et bistik. Jeg bruger bien som eksempel, da der vist ikke er et farligt pattedyr i DK :-)

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#8
5 år eller mindre....[xx(][xx(]desvärre
Svar
#9
Så kan man bedre forstå at det er gået galt nogle gange.

http://www.youtube.com/watch?v=Kh0yXnVg4...ata_player

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#10
Ja synd for kvinden og hendes familie, men selve hændelsen er da tæt på at være så naturlig som noget kan være. Normalt vil en sådan adfærd jo ikke finde sted i en dyrepark... i al fald ikke i DK, hvor der fodres rigeligt ud til dyrene. I zoo rundt omkring i verden har det jo også vist sig at selv et kuld løver gider næsten ikke, hvis de har fået fodret nok ud til at alt jagt er unødvendigt.
Hvis tilfældet er at denne dyrepark er en af slagsen hvor det går ud på at dyrene skal lære at klare sig selv, så er det som sagt en meget naturlig ting at de følger deres instinkter for at skaffe noget mad, om det er menneske, hjort eller whatever.

Marlin XT-17 17HMR gamo 6-24x50 mildot (til krager)
Remington 700 cal. 308 Meopta R-1 3-12x56
Marlin 1895 SBL (45-70), Meopta R-1 1-4x22
Marlin XT-17 17HMR gamo 6-24x50 mildot (til krager)
Remington 700 cal. 308 Meopta R-1 3-12x56
Svar
#11
Der er flere videoer af det:

http://www.youtube.com/watch?v=_OF89FxQq...re=related

Når vi der denne video, så er vi ikke det mindste i tvivl om at vores Grå Schæfer har fremtrædende ulve-gener. Men de ligner jo bare nogle kælne skødehunde. Der ligger så også videoer af hvor de snærrer og viser tænder imens der er publikum sammen med dem.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)