Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leupold baser
#1
Jeg håber at nogle af dette forums medlemmer kan hjælpe med at finde de rigtige Leupold STD baser til mine rifler.
Det er en Schultz & Larsen mod. 65 DL fra "Den gamle fabrik" og en mod. 56A fra "Den nye fabrik"
Låsestolene er cylindrisk og ca. 33,8mm i diameter
Afstanden mellem de 2 forreste monteringshuller er 21,8mm og afstanden mellem de 2 bageste huller 12,7mm.

Jeg har brug for to sæt baser som vist på vedhæftede foto.

[Image: LeupoldBase1-1.jpg]

Hverken kenvendelse direkte til Leupold via to af deres kontaktmails eller henvendelse til den danske agent: HG Agencies, Nybrovej 129, 2800 Lyngby, har affødt nogen tilbagemelding. Ikke engang et: Rend os i r.... og køb dit lo.. et andet sted [Sad!]

Fotoet stammer fra følgende link til Midwaydanmark hvor der dog mangler mål både på runding og hulafstand. Jeg kender heller ikke låsestolenes ydre diameter på de i linket nævnte rifler:

http://www.midwaydanmark.net/epages/Midw...0000014891

På forhånd tak

mvh/Bo
Svar
#2
Hej.Jeg har bare brugt Weaver grand slam(stål) nr.S46 for og S54 bag.på min 68DL.
De passer og det dur bare.

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#3
Hej Winman

Jeg har selv Weaver stålbaser S54 bag og S402 forand med Leupold QRW ringe på.
Ingen tvivl om, at det er noget af det mest solide og stabile der fås. Men mine hylstre slår imod ringenes gribekløer under udkastet med det resultat, at de tomme hylstre bliver liggende oven i magasinet [V]
Derfor vil jeg en gang for alle have problemet ryddet af vejen [}Smile]

mvh/Bo
Svar
#4
Jeg bruger også QRW.Jeg havde dit problem,da jeg havde en Leupold på med lange tårne.Så den måtte af igen.Men med alm.Leupold og Nikon jagtkikkerter.har jeg ikke det problem(min er en 300wm) Jeg har vingemøtriken i venstre side.

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#5
For at komme lidt videre vil jeg høre, om nogle her kender låsestolens diameter på en (eller flere) af følgende rifler:

BSA Monarch LA (Long Action)
Remington Mod. 40X LA
Remington Mod.700 LA
Remington Mod.721 LA
Remington Mod.725 LA
Ruger 77 (cylindrisk låsestol)
Weatherby Mark 5 LA
Vanguard LA
Browning BAR

Det kan give et fingerpeg i retning af, om jeg skal vove det ene øje og købe ovennævnte montager hjem [8D]

mvh/Bo
Svar
#6
Køb noget der passer på Browning BAR.passer oss på Otterup bag.(samme boltafstand som S54)

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#7
Hej Winman

Absolut en vigtig detalje, tak [^]

mvh/Bo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)