Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hylstre til en 6 x70R
#1
Nu er min nye skyder lige ved at være på trapperne[Big Grin] og det er skide fedt, men jeg er desværre også lige blevet fyret fra arbejdet[Sad], så jeg har nøjedes med kun at bestille en æske patroner til den (de koster 39 kr per patron)[B)]. De tyve skrald rækker selvfølgelig ikke langt, men her er det i kommer ind i billedet[Big Grin] Hvor kan man få hylstre til en 6x70R? gerne brugte. Det er mig bekendt kun norma der laver 6x70R, har i kendskab til andre producenter? På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#2
NP Nielsen i Vildbjerg ligger som regel inde med hylstre. Norma sælger dem også, mener de koster omkring 15. kr. stykket.

Jeg har haft andre mærker end Norma - kan ikke huske navnet, men ved de findes.

//Bo

Man skal ikke fortryde det man har gjort, men fortryde hvad man ikke får gjort........
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#3
Hej

Kender problemet.. Har skrevet sammen med Norma, de er stoppet med at lade ammunitionen og laver heller ikke hylstre længere. Der er en tysk producent af hylstre som Norma henviser til. Skal prøve at finde linket når jeg kommer til min anden pc...

Når sommeren er ovre (hvis den kommer i år??), så prøver at tage kontakt til den tyske producent af hylstre, så kan vi jo se om vi skal lave en større bestilling

Har været en tur forbi korsholm de har heller ikke flere på lager.

Mvh.

Jørgen

Ps jeg er lidt interesseret i at høre hvor man kan bestille færdig ammunition til 39 kr stk?
Svar
#4
http://www.huelsen-horneber.de/frame_engl.html

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
Hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#5
http://www.egun.de/market/item.php?id=3948562

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
Hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#6
Det kunne være fint med en ordre til tyskland efter sommer, den er jeg med på[Wink]. Hvad koster hylstrerne forresten der?
Og det var forresten hubertushuset der tilbød mig patroner til 39 kr stykket. Jeg tror dog ikke de havde dem i butikken.
Er der andre hylstrer der kan laves om til 6x70R ved hjælp af fireforming og hvad det nu ellers hedder?

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#7
Jeg mener at det kan fås hos www. wr-munition.com det er i hvert fald p[ deres liste.
Svar
#8
Min 6x70R rolling block skyder med 90grs. RHINO ammonition som er skaffet hjem igennem Korsholm og de kører MÅSKE stadigvæk med et tilbud som hedder køb 5ks. betal for 4ks. indenfor RWS/RHINO/LAPUA.

-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
Svar
#9
Michael fra Aktiv fritid i Køge skyder selv med sådan en fætter.

Prøv at spørge om han har de tomme hylstre til salg[Smile]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)