Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Stopuret"
#1
Kære Max[:X] (og alle andre) der sidder helt oppe på stoleryggen af spænding, med skødet fuld af popcorn.

Til en feltskydning i Klitmøller var der en skydning (udenfor selve feltskydningen) hvor det udelukkende drejede sig om at træffe 3 mål på hurtigste tid.

Da Boryx skulle forsøge at slå en anden forumdeltagers (som førte konkurencen)tid, gik der et eller anden galt med tidstagningen.
Bo påstod (sådan husker jeg det ihvertfald[Big Grin]) at hans tid var klart bedre - men det er jo nemt at påstå når ingen af os havde et stopur, som jo sikkert ville have været brugt[:I]

Målene var svære at se ret meget af i liggende skydestilling. Jeg havde - uselvisk som jeg jo er - forsøgt, af flere omgange, at jævne lidt af klittoppene så de andre bedre kunne se målene.

Skal ret være ret, var Bo´s tid nok rimelig hurtig - så hurtig at nok kun en Bl.... ville kunne slå den[:I][Big Grin]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen
Skal ret være ret, var Bo´s tid nok rimelig hurtig - så hurtig at nok kun en Bl.... ville kunne slå den[:I][Big Grin]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Nu er der heller ingen grund til at føre skydning ud på et grimt sidespor

[Wink]

[xx(]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
Det var saftsusemig hurtigt. Men det får vi jo aldrig helt afgjort [Big Grin]

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif][Image: S_LLogo_2.jpg]
Svar
#4
......Grimt sidespor.......[?]

I det mindste er der, på sidespor, nogle stopklodser (eller hvad det nu end hedder), samt en sandkasse eller en anden form for bremse, for enden, så der ikke sker store ulykker ved at der er noget som kører for langt......! [:o)][:I][:0][}Smile][Wink][Big Grin][Smile]

Aftenhilsner - Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#5
ingen bål uden bensin[Wink]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

Kære Max[:X] (og alle andre) der sidder helt oppe på stoleryggen af spænding, med skødet fuld af popcorn.

Til en feltskydning i Klitmøller.......

Målene var svære at se ret meget af i liggende skydestilling. Jeg havde - uselvisk som jeg jo er - forsøgt, af flere omgange, at jævne lidt af klittoppene så de andre bedre kunne se målene.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Denne her sang er til dig.......[Big Grin]

http://www.youtube.com/watch?v=m45MBHDan...E54EC80509

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Claus gjorde så stor indsats for at jævne klitter, at der ikke blev noteret nogen tid - der var ingen der havde en kalender ved hånden [8D] eller husker jeg helt forkert............[:o)]

Uvenner med Photobucket - men medlem af Asgaard.
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25600
mvh
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)