Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Swarovski Z5 3,5-18x44 bt
#1
Er der nogen der har egne arfaringer med denne kikkert er blevet lidt små forelsket i den til jagt i dk. Ræv/råvildt tror den vil klæde mit sucesse skæfte (thumphole) på min 6,5x55 godt og så kan zeissen blive på rejseriflen.
Svar
#2
det er en rigtig fin kikkert, er super glad for min,den er monteret på min cykelpumpe ( blaser Stutzen ) og fungere nu ogs rigtig fin i skumringen, har også selv en z6i og en Habich.. men er super glad for den z5.. k'øb du rolig den.. mvh Rune
Svar
#3
Hej
Ja jeg er også meget glad for min, den klare fint de sidste timer om aftene på bukkejagten i Polen her i august, jeg havde også min S&B. 3-12x50 Zenith med for at prøve forskellen, jeg kunne på ingen måde se at S&B tog mere lys ind i mørke.
De 18x forstørrelse passer mig fint.
Jeg har den også på en Blaser, syntes det er dejlig at den ikke er så klodset som mange andre kikkerter er.

det er et godt valg, og fin til feltskydning, jeg har den med kliktårn og må sige det virker bare. Der er et minus for mig og det er at den klikker i 1/4 MOA et klik 7,2mm, det gik lige et stykke tid inden jeg blev dus med det.

Mvh Ole
Mvh. Ole

http://www.oleholstjagt.com/

Skyder med kaliber 22LR. 17 HMR. 243W. 6,5x55. 30-06. 8x68S. 375H&H. 444 Marlin

Den der sladrer til dig, sladrer også om dig!!!
Slæde trækker. I love it
Svar
#4
Har 5-25x56 med tårn. Er utroligt godt tilfreds med den. God lysstærk kikkert og skarp på selv korte hold, trods det relative store zoom (5)i bunden Og ja tårnet virker perfekt.


Svar
#5
Jeg købte min 3,5 - 18 x44 (uden BT) i 2010 og er rigtig godt tilfreds med den. Det er virkelig en kikkert til præcisionsskydning på såvel jagt som feltskydning. Yderligere kan den monteres lavt så man får optimal skæftekontakt.
Kikkereten fik en meget fin anmeldelse i "VAPEN"
De optiske egenskaber er i top.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by akp

Jeg købte min 3,5 - 18 x44 (uden BT) i 2010 og er rigtig godt tilfreds med den. Det er virkelig en kikkert til præcisionsskydning på såvel jagt som feltskydning. Yderligere kan den monteres lavt så man får optimal skæftekontakt.
Kikkereten fik en meget fin anmeldelse i "VAPEN"
De optiske egenskaber er i top.



Hmmm...........gælder det også ved morgensol, når bukken står 70 meter ude[?][Big Grin][8D][:I]

mvh
Korthår[}Smile]
Svar
#7
Ja, også uden BT. Kikkerten passer perfekt til bukke jagt på en let riffel. Hvis du bruger A4-300 sigte har du ikke noget at bruge et BT til, når du er på jagt - jagtfeltskydning er en anden sag.

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by korthår

Citat:quote:

Originally posted by akp

Jeg købte min 3,5 - 18 x44 (uden BT) i 2010 og er rigtig godt tilfreds med den. Det er virkelig en kikkert til præcisionsskydning på såvel jagt som feltskydning. Yderligere kan den monteres lavt så man får optimal skæftekontakt.
Kikkereten fik en meget fin anmeldelse i "VAPEN"
De optiske egenskaber er i top.



Hmmm...........gælder det også ved morgensol, når bukken står 70 meter ude[?][Big Grin][8D][:I]

mvh
Korthår[}Smile]

Ja det kan du regne med "KORTHÅR" Du burde købe sådan en til din 223 Bl---------


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)