Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Måger fodret med afføringsmiddel
#1
[Big Grin] Det er dælmne syg humor[:o)]

http://www.youtube.com/watch?v=7lIZQqYlz_o

Mvh Hilbilly

Roser er røde
Violer er blå
Dine øjne er-----Åh fuck da også.
Jeg tager på jagt.
Sover du når jeg kommer hjem ??
Mvh Hilbilly

Roser er røde
Violer er blå
Dine øjne er-----Åh fuck da også.
Jeg tager på jagt.
Sover du når jeg kommer hjem ??
Svar
#2
Det er da skide sjovt.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#3
Er afføringsmiddel på recept herhjemme eller hvad kan man ellers bruge?

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#4
Tjaeh, da jeg var knægt, morede vi os med at dyppe franskbrød i fin sprit[^]

Schönauer

Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

Er afføringsmiddel på recept herhjemme eller hvad kan man ellers bruge?

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Laxoberal er et godt bud, men hvis du er en hård nyser så prøv med Microlax. [Big Grin]

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#6
Kender "nogen" der har kommet små klumper Carbidkalk i franskbrøds stykker - det må betegnes som dyrplageri.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
Microlax tror jeg sgu jeg har som stikpiller - men så skal jeg jo fange mågen først[:0]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#8
Er ikke glad for tanken om at nogen har givet afføringsmiddel (medicin) til dyr.... men omvendt skriger jeg af grin nu det ER sket.

Har også hørt om sprit/snaps i franskbrød... og skræmme fuglene over i læbælterne, hvor de nemt kan samles op
Hvis man ikke har læbælter, måtte man bare fodre mere Big Grin

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

Microlax tror jeg sgu jeg har som stikpiller - men så skal jeg jo fange mågen først[:0]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Det har du så helt ret i, men jeg skrev da vist også, at du skulle være en hård nyser. [Big Grin]

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#10
Har intet imod pranks generelt, men synes ikke det okay at medicinere dyr til formålet.

Så selvfølgelig bør man afstå fra div. substanser i franskbrød udlagt til fuglefoder - ellers er det sgu dyrplageri[Sad!]
Svar
#11
Hehe Det der er sku da bare for morsomt... Selvfølgelig er det en gråzone når man tager i betragtning at der er blevet givet medicin til dyrene.. Men tror nu ikke dyrene tager den store skade af det der.. Griner stadig lidt af de knægte. Hold nu kæft de morer sig..... Jeg prøvede selv det med at drikke måger fulde da jeg gik på gymnasiet. Havde en kammerat i Hadsund og da vi kom til at kede os lidt besluttede vi at prøve om det virkelig kunne lade sig gøre. Vi fandt en cognac i skabet og noget gammelt franskbrød. Det var virkelig morsomt. Problemet var at
1: Cognacén var en meget gammel og meget dyr type (erfarede vi senere da Faderen kom hjem)
2: en af mågerne blev så fuld at den styrtede ned... den var sku kommet højt op og så landede den på motorhjelmen af moderens bil, hvor den lavede en bule og en fed ridse.... Skal lige hilse og sige vi ikke høstede meget ros den eftermiddag :-)

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#12
Hmmmm.

Jeg husker også at have hørt nogle fortælle om åleskind (dét er jo "poser" når ålen er flået) som blev fyldt med kogesprit og smidt ud til mågerne.
Mågens mavesyre skulle så (efter sigende) ætse skindet i løbet af et par minutter, så spritten løb ud i maven på mågen, og så skulle det bare være at gætte på hvilken måge som pludselig styrtede til havet som en anskudt jetjager! [:0]

Det eneste jeg selv har været med til har været at binde to sild sammen med ca 1,5 meter snor, og når to måger så snuppede hver sin sild, så var der "propelopvisning" i luften....

Mandagshilsner - Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#13
Nu gider jeg ikke spille politimand, og være den sure her, men der er overhovedet ikke tale om nogen gråzone. Der er ingen der kan vide, hvordan mågernes mavesystem reagerer på afføringsmidlet, måske skider de sig ihjel. Fugle har jo et tårnhøjt stofskifte, og de må blive temmelig dehydrerede af den behandling.

Jeg er ikke i tvivl om, at hvis nogen gjorde det her i landet, ville det blive betegnet som groft uforsvarlig behandling af dyr. Jeg er lidt i tvivl om, om det også ville have karakter af mishandling, men jeg tror det næsten.

Groft uforsvarlig behandling af dyr kan klares med en bøde, men har det karakter af mishandling er straffen fængsel indtil et år. I gentagelsestilfælde i indtil to år.

Klippet er da meget sjovt, men lad være med at gøre det derhjemme. Se noget Jackass istedet for. Gå ud og affyr en nytårsraket fra dit eget røvhul eller sådan noget, det er meget sjovere. Eller tag en masse afføringsmiddel, og spring ud med wingsuit, det ville være hyleskægt [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
http://www.youtube.com/watch?v=t6KmxvEnkuU&feature=relmfu

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Eller tag en masse afføringsmiddel, og spring ud med wingsuit, det ville være hyleskægt [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
http://www.youtube.com/watch?v=t6KmxvEnkuU&feature=relmfu



Skulle jeg tage turen med wingsuit tror jeg ikke der ville være meget forskel på om det var med eller uden afføringsmiddel [Smile]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#15
Lasse bliver småsvimmel på fortovskanten..... og skydestige er en heldagsforestilling Wink

Hehe, nej pjat. Sorry, Lasse Smile

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#16
Ha ha, det er sku rigtigt nok jeg ikke er meget for højder. En skydestige vil jeg dog meget gerne op i, selvom jeg foretrækker en vakkoje med gasvarme, kaffe på kanden og en køje hvis man blive søvnig. Det er luksus !

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)