Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan det sælges eller skal det brændes?
#1
Hej,

Jeg har for lidt tid siden været så heldig at runde et skarpt hjørne med dertilhørende pengegave, der hurtigt blev givet videre til Hatting så min Sauer kunne få sig et GRS skæfte ...

Nu står jeg så med det gamle standard 202 træskæfte (i linksmongol). Der er få ubetydelige brugsspor på det (3 år gammelt). Kan skidtet sælges, eller skal det brændes? Og hvis det kan sælges hvor meget kan jeg med god samvittighed forlange for det?

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#2
Nå, eftersom jeg ingen feedback fik, kørte jeg en tur til Hedensted idag, med det mål at få så mange dollars som jeg kunne til en spritny Harris S 25 C.

Vi endte med at bytte lige over. Eftersom jeg ikke anede hvad jeg kunne forvente, var jeg en glad mand (også selvom ekspedienten også så fornøjet ud). Så hvis jeg er blevet b*****, så føltes det godt! [Big Grin]

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#3
Tillykke med det...
Tror tit vi er tilbøjelige til at smide ting ud, som har værdi nok for andre, til at det godt kan betale sig at forsøge at sælge/bytte det...

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)