Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Langløbet 20'er
#21
Den er ikke alene fiks, den er helt sikkert knaldhamrende god at skyde med[:p][:p]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#22
må tilstå at jeg også har bestilt en 81 cm [:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#23
Jamen STROM,den er jo også dejlig kort ifht den du skød med i pinsen i Ulfborg!![8D]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#24
Mikkelhund fik da også prøvet min halvauto med 156 cm løb ...

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by STROM

må tilstå at jeg også har bestilt en 81 cm [:I]

mvh
Strom, naturgænger


Hej Strom
Må man spørge om hvad det er for en skyder du har bestilt[?][Big Grin]

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#26
rizzini classic round body [Smile]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#27
Nu er der bestilt brochure fra rizzini, så det er et skridt på vejen. Nu skal jeg bare finde ud af hvad det skal være for en model. Hvis jeg bestiller nu, så kan jeg ha den til foråret eller sommer[Smile]

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#28
Jeg tror det bliver en zoli kronus. Er der nogen der ved hvor man kan lave den bedste handel og hvor lang tid de er om at få sådan en hjem ?

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#29
Ham Christian, vi skød trap med, har været på fabrikken og få sin Kronos tilpasset. Han må vide noget [Wink]

TILLYKKE med i går [8D] Jeg formoder du svarede rigtigt [?]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#30
Jeg svarede ja.... og det har allerede vist sig at være en skidt beslutning, hun er ihvertfald begyndt at sige mere nej[}Smile] Hun må åbenbart føle sig mere magtfuld[Sad!]. Jeg har tænkt på om ham Christian havde nogle gode og økonomisk fordelagtige kontakter[Big Grin]

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#31
Ved der er flere der kigger på langløbet 20'er (måske mig selv også sagde hunden) - har hørt at nogle har tænkt sig at give +20 kilo for en Rizzini [:0][:0][:0], undskyld mit franske - men er der særlig ........øh ...... velovervejet. Bevares en Rizzini er da ikke noget dårligt gevær, men hvis man en dag vil sælge igen tror jeg man får noget af et tab.
Det der er "problemet" er, at der kigges efter 81 cm løb - det er der ikke ret mange der umiddelbart kan levere.
Hvorfor går man ikke efter 76 cm og så evt. sætter nogle extended chokes i - så får man vel samme effekt.
Har idag stået med henholdvis SKB til 12.000,-, Beretta til 15.000,- og Browning til 16.000,- , alle i cal. 20 og med 76 cm. løb.

Ps. 30" som der skrives om af trådstarter, er altså også "kun" 76 cm.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#32
Jeg er bekendt med at 30" er lig 76 cm og det var egentlig også det jeg var på udkig efter, men efter at ha' skudt med Claxel's iøvrigt dejlige browning 30" tænkte jeg at jeg måtte have en 32". Som du selv skriver er udvalget væsentligt mindre i den længde. Løsningen med extended chokes har også været med i mine overvejelser, jeg syntes bare ikke det ser særlig fikst ud. Jeg har lige idag købt og hjembragt en særdeles flot og elegant Cæsar Guerini med 32" løb. Den er brugt, men ser aldeles ny ud og har kun skudt ganske få skud. Jeg skal nok prøve at ligge billeder ind inden så længe. Den har fantastisk flot træ, sidelåse, flammebruneret baskule og nogle guldfugle indlagt i sidelåsene. Den hedder magnus jaspe og jeg tror jeg bliver glad for den[Big Grin] Den overskred budgettet en hel del, men er trods alt det billigste jeg har fundet med 32" løb i kal 20/76.

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#33
den længste jeg jeg har fundet/kan skaffe er en
beretta 686 Silver Pigeon I 20/76 76 cm løb 5 chokes pris :16.495

Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.ahlarsen.dk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#34
hej,

hvad med den her
browning Cynergy.
20/76 Sporting. 76cm. piber. Bøssen er helt ny. Med kuffert og chokes

http://www.dba.dk/haglboesse-browning-cynerg/id-87130189/


vh.dan

hagl-ladning, der vil fremad
patrontest
hagl-ladning, der vil fremad
patrontest
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)