Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reported attack site??
#1
fik lige denne smidt i hovedte da jeg ville ind for par minutter siden

har dog klikket forbi warning...men er der nogen der ved mere om disse alarms
--------------------
Safe Browsing
Diagnostic page for http://www.riffeljagt.com

What is the current listing status for http://www.riffeljagt.com?

Site is listed as suspicious - visiting this web site may harm your computer.

What happened when Google visited this site?

Of the 8 pages we tested on the site over the past 90 days, 0 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 2012-08-07, and suspicious content was never found on this site within the past 90 days.

This site was hosted on 1 network(s) including AS174 (COGENT).

Has this site acted as an intermediary resulting in further distribution of malware?

Over the past 90 days, http://www.riffeljagt.com did not appear to function as an intermediary for the infection of any sites.

Has this site hosted malware?

No, this site has not hosted malicious software over the past 90 days.

How did this happen?

In some cases, third parties can add malicious code to legitimate sites, which would cause us to show the warning message.

Next steps:

Return to the previous page.
If you are the owner of this web site, you can request a review of your site using Google Webmaster Tools. More information about the review process is available in Google's Webmaster Help Center.
--------------------

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#2
Min AVG blokerer også noget snavs fra siden.
Rengøring snarest;-)
[Image: redkit.jpg]
Mvh Sune
Svar
#3
Ja, nøjagtig den samme fik jeg smidt i hovedet, da jeg i dag ville kigge på VTF.

Jeg har en shortcut liggende i FireFox (knap i bogmærkelinien der peger på forum-hovedsiden), og kører med AdBlockPlus-addon og Ghostery-addon.

Derudover har jeg AVIRA Professional Security som antivirus.

Men "fejlmeddelelsen" som blokerede mig, så ud til at være Google.

Den virker lidt selvmodsigende - for den blokerer for adgangen, men skriver at der ikke er hosted malware de sidste 3 måneder.

Hvorfor så blokere ?!? Det kan vist kun Google svare på.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#4
Ingen problemer i min ie version 9

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Lillebror er sat på sagen

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#6
Mit antivirus (Trend Micro) blokkede VTF tidligere i dag. Den havde stoppet en .exe fil fra at blive sendt til min pc. Mener den hed e3s.exe

Har desværre ikke et screen-dump, men min erfaring siger mig, at det kan være gemt i en banner-reklame.

Skal nok melde ud, hvis jeg ser det igen

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#7
min avast anså også siden for susspekt.

[Image: Tikka-T3-Sporter-24-inch.jpg]
Svar
#8
Lillebror skulle måske lige kigge om der er et eller andet i limpopo-banneren. Min Safari Warning siger blandt andet noget med Limpopo Travel.

*** Jepsen :-) ***
[Image: ajbutton.gif] [Image: 529171_3631301428797_1461979695_33256254...6452_n.jpg]
***  Jepsen :-) ***
 
Svar
#9
Her er hvad jeg har fundet ud af:

Oplysninger leveret af
Beskyttet browsing
Diagnoseside for http://www.riffeljagt.com
Hvad er den aktuelle listestatus for http://www.riffeljagt.com?

Webstedet er angivet som mistænkeligt - det kan være skadeligt for din computer at besøge webstedet.

En del af dette websted stod angivet for mistænkelig aktivitet 2 gang(e) i løbet af de seneste 90 dage.

Hvad skete der, da Google besøgte dette websted?

Af de 11 sider, vi har testet på webstedet i de seneste 90 dage, resulterede 2 side® i download og installation af skadelig software uden brugerens samtykke. Sidste gang Google besøgte dette websted, var den 2012-08-08, og sidste gang der blev fundet mistænkeligt indhold på dette websted, var den 2012-08-08.
Skadelig software hostes på 1 domæne®, inklusive saitama-eastern.jp/.

3 domæne® ser ud til at fungere som mellemstation for distribution af malware til besøgende på dette websted, inklusive limpopo.dk/, met-a-morph.com/, limpopo-travel.dk/.
Dette websted blev hostet på 1 netværk inklusive AS174 (COGENT).

Har dette websted fungeret som mellemstation for yderligere distribution af malware?

I de seneste 90 dage så http://www.riffeljagt.com ikke ud til at fungere som mellemstation til inficering af websteder.

Har dette websted hostet malware?

Nej, dette websted har ikke hostet skadelig software de seneste 90 dage.

Hvordan er det sket?

I visse tilfælde kan tredjepart indsætte skadelig kode på lovlige websteder, hvilket kunne få os til at vise en advarselsmeddelelse.

Det lugter kraftigt af at det ligger i en bannerklame. [B)][:0]

Morten

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#10
Her er lidt mere specifikt, hvilke adresser der har forsøgt at lave ged i den hos mig:

http://www.folkspel.se/javvascript/banne...banners.js
http://dsparking.com/?domainname=met-a-m.......(dette illustrerer en helt masse tegn)
http://gerrieknetemannclassic.nl/64263516.html

Jeg har ikke besøgt andre sider end jeg plejer, og der er ikke nogle lysky blandt dem ( men det skal jeg jo skrive.....)

Håber det hjælper

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#11
yes nu får jeg også mere specifikke pointere i advarselen - banner til Limpopo?
-----------------
What happened when Google visited this site?

Of the 11 pages we tested on the site over the past 90 days, 2 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 2012-08-08, and the last time suspicious content was found on this site was on 2012-08-08.

Malicious software is hosted on 1 domain(s), including saitama-eastern.jp/.

3 domain(s) appear to be functioning as intermediaries for distributing malware to visitors of this site, including limpopo.dk/, met-a-morph.com/, limpopo-travel.dk/.

This site was hosted on 1 network(s) including AS174 (COGENT).
-----------------

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#12
Noget nyt?

Jeg bliver ved med at få advarsler.

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#13
lige noget ekstra jeg har lagt mærke til..lige omkring de her attack advarsler kom .. kom der en enormt boost af spam på min mail (som er registert på VTF)..normalt modtager jeg 1-3 spam om dagen .. som direket adr til min email. Men nu er det yahoo mailer demon bounce back, 10-20 om dagen (edit 40!!). Der er virkelig nogen der brugt min mail som afs. adr til at sende spam ud..

har for at komem in på CVTF klikket 'ignore warning'.. men har så tilgengælde (ud over avast etc)adblock etc på FF og blocket Limpopo banner etc.. men er åbenbart ikke nok

er der andre oplever snasl med mail efter VTF attack advarselrne kom?

jeg tror jeg vil pause lidt til VTF er rengjort

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#14
Ja.. Få fjernet de inficerede bannere, til de er renset.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#15
Har tilføjet banneret til min AdBlockPlus - og har ingen problemer nu, da AdBlockPlus blokerer indlæsningen af denne.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#16
Top dollar!

AdBlockPlus kan tilsyneladende blokere indlæsning af skidtet[^]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#17
Men nu er vi på 6. døgn, og der er ikke sket en s...
Det kan da ikke være så svært at fjerne det banner - det er da i hvert fald ingen god reklame....[xx(]

[Image: Tikka-T3-Sporter-24-inch.jpg]
Svar
#18
Måske kunne vi får en mail rundt, når det igen er sikkert at færdes her på sitet. Jeg holder i hvertfald pause fra min PC, og håber ikke at min iPad er sårbar for sådan et angreb.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#19
Jeg har ikke fået nogen advarsler, men her til aften dukkede denne side op. Det ligner noget kode. Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg evt. har trykket på eller hvad det er?
anyone?

N/A måske ???

[Image: underlig.jpg]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#20
@Max

Det ligner ganske almindeligt HTML krydret med lidt JavaScript og det ser aldeles fredeligt ud [Smile] Mange browsere understøtter, at du kan få åbnet HTML koden til en given side i en editor (bruges når man udvikler sider). Du kan have ramt et shortcut til den funktion eller leget i menuerne. I Chrome på Mac gemmer funtionen sig under "Vis-Udvikler-Vis kilde" [Smile]

Min tese understøttes i øvrigt kraftigt af titlen på det vindue du viser et screenshot af[8D]

Mvh.
Anders
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)