Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spøjst - kunne ikke få lov til at komme på VTF....
#1
Jeg har VTF til at ligge som "knap" i bogmærkelinien, og kommer da forbi et par gange om dagen.

Men i dag blev jeg blokkeret af noget Google halløjsa, som havde bedømt at VTF åbenbart var "kendt" for at sprede malware m.v.

Der var to knapper tilgængelig "Få mig væk herfra" og "Hvorfor blev din adgang til siden blokkeret"

Og med en lille skrift nede i hjørnet fik jeg lov at hoppe på VTF alligevel.

Men på info-siden stod der blandt andet lidt om malware, virus m.v. - men det så ud til at være generel info.

Der stod også at der ikke indenfor de sidste 90 dage havde været nogle problemer... men så finder jeg det mystisk at blokkeringen kom alligevel. ?!?

Det kan naturligvis også ske at det er min computer som der er noget rod med.

"Problemet" opstod med :
Firefox
AdBlockPlus-addon til FF
Ghostery-addon til FF

Prøv evt at gå ind på http://www.google.dk - og søg på " http://www.riffeljagt.com "

Der fremkommer et lille blåt link med teksten "Dette website kan beskadige din computer".

Er der andre der har oplevet dette. ?!?

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#2
Jeg har været ude for noget i samme stil...

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#3
Jeg får en besked på at min antivirus har blokeret en trussel, men har ikke problemer med at komme på.
Sætter lillebror på sagen.
Mere her

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#4
Jeps får også samme besked!

Jesper Hansen
Jesper Hansen
Svar
#5
hej min bullgard har lige sagt det samme.

hilsen koelj
Sigt højt og de går ned
hilsen koelj
Sigt højt og de går ned
Svar
#6
Hejsa

Jeg får den også... Kigger man på diagnosticeringssiden ser det ud som om problemet kommer via Limpopo/Limpopo travels banner reklamer.

Mvh.
Anders
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by ahsv

Kigger man på diagnosticeringssiden ser det ud som om problemet kommer via Limpopo/Limpopo travels banner reklamer.



så er det vel bare om at få dem fjernet fra siden hurtigst muligt![}Smile]

Swift

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#8
Her er der de samme problemer på min Mac, men ikke fra min iPhone.....?
Svar
#9
Jeg fik brændt en pc tilhørenden et af landets større virksomheder ned i sidste uge, ved gå ind på VTF i arbejdstiden.

Programmet der ryger ned, er af den slags, der samler på passwords.

Var til skydning i dag, hvor en af de andre, havde et aggressivt program på sin pc, et såkaldt sikkerhesprogram, der forlanger 90 usdl, for at løse problemet. (fake) det samme program lynede ind på min arbejdscomputrr.

Jeg er på via en Ipad - nu [B)] - da jeg har hørt den ikke kan blive "forkølet"[|)]

Men det har nu stået på i for mange dage, har skrevet til vores allesammens vicevært, uden at have fået svar[B)]

Uvenner med Photobucket - men medlem af Asgaard.
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25600
mvh
Svar
#10
Er det det her?

[Image: bueskytte.png]
Svar
#11
Jeg har altså IKKE oplevet problemer, som der er flere der beretter om her.

Men jeg anvender også en gammel-gammel uidgave af IE....

Hilsen, Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#12
Mit glimrende antivirus har stoppet skidtet, men ganske rigtigt forsøgte det at downloade et lille program. Sig endelig NEJ til alt der popper op uden at man har bedt om det.
Det forsøger at komme på min PC HVER gang jeg logger på VTF, men til alt held holder min antivirus stand.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#13
Får site ejeren provision, hvergang det lykke sat få placeret det suspekte program på en brugers PC[?][8D][:I]

Når mange skriver at fejlen henføres til Limpoporeklamen, hvem er det så forresten der er ansvarlig for it layoutet hos Limpopo[B)]

disse spørgsmål er baseret på min totale mangel på viden om it og pc problemer [xx(]
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by TSX

Men det har nu stået på i for mange dage, har skrevet til vores allesammens vicevært, uden at have fået svar[B)]



Hvis det er mig du mener så er beskeden sendt videre til Lillebror, jeg har ikke hørt mere siden du og jeg sidst talte sammen, mit antivirus meldte "ren røv" sidst jeg kørte en scanning og jeg får ikke advarsler så jeg går da ud fra at der arbejdes på sagen.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#15
Hej Kima

Jeg sendte en pm til Høgh - kommunikationen med dig har jeg intet at udsætte på [Wink]

Google advarer stadig !

Uvenner med Photobucket - men medlem af Asgaard.
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25600
mvh
Svar
#16
Yep,
Har det samme i amerikansk version. Advarer hele tiden vedr. siden her med stort rodt stopskilt.
Er siden sikker nu....tog chancen

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#17
Den kære Google ser ud til at arbejde lidt mærkeligt.

- Den markerer af egen drift en side som "usikker", men lader ikke til at kontakte hjemmesideejeren.
- Den tilbyder hjælp til at rense siden, tilbyder tips m.v.
- Hjemmesideejeren skal selv kontakte Google for at blive clearet

Mærkelig forretningsgang.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#18
Ved ikke specielt meget om software osv.

Er det meningen at den advarsel man ser hver gang, nar der logges pa dette forum, skal forsvinde efter hjemmeside ejeren har fjernet en evt. virus ? Eller hvordan virker systemet ???

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#19
Klikkede lidt rundt i det - og det ser ud til at hjemmeside-ejeren selv skal tage kontakt til Google, for at få dem til at revurdere om éns hjemmeside er sikker nok.

Det er bare klikke på de forklarings-links de smider ind sammen med advarslen.

Én af de links de selv lægger, er : http://support.google.com/webmasters/bin...wer=163633

Af både den engelsksprogede og den dansksprogede, fremgår det at sitet har et problem, administratoren skal selv fjerne eventuel malware - og selv skal anmode Google om at de revurderer sitet.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)