Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fed tur på skydebanen
#1
Var i går lige et bette smut på skydebanen i Aars
Der er umiddelbart ikke så meget nyt i at jeg er på skydebanen, selvom jeg gerne ville af sted noget oftere. Det seje i dag var at jeg var inviteret af en af mine gamle elever, der på mærkværdig vis pludselig var blevet så gammel at han både kan køre bil og nu også skyde..
Han er medlem af Nordjysk Historisk Skytteforening, der skyder med alt muligt gammelt... Hold nu kæft det var fedt. Der var alt fra små US-karabiner til Mosin nagant snipere, gamle mausere, ombyggede mausere osv osv. Jeg selv havde en gammel mauser med. (Den model der har stået ca een millard af i stort set alle danske skytteforeninger)
Jeg havde kun skudt et par enkelte skud med den tidligere, så i går var der rig mulighed for at rigge en skive til så den var til at se igennem diopteren. Jeg vidste godt der var en del godt jern gemt i de der otterup piber, de er udstyret med, men nu fik jeg syn for sagen Fuck den skyder godt... Herligt og jeg gav kun 600 penge for den i sin tid...
De var meget villige til at låne grej ud, så jeg fik prøvet en masse forskelligt og så var det endda uden jeg skulle betale en krone for det, da jeg ikke havde haft omløb nok i hovedet til at tage kontanter med.. Det kommer nok til at koste en øl eller to næste gang jeg dukker op... [Smile][Smile]Min gamle elev fik i hvertfald rig lejlighed til at hævne sig over mine utallige kommentarer vedrørende hans hukommelse da jeg underviste ham... [B)]
Det er absolut ikke sidste gang jeg skal frekventere den skydebane sammen med de gutter
HERLIG AFTEN[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)