Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Service og Aftræk på Remington 223 VTR
#1
Efter at selv have leget med aftrækket på riflen var det tide til at besøge en prof indenfor dette felt.
Ringede til AH. Larsen i Harlev om jeg kunne kikke forbi og få riflen tjekket på aftrækker delen - om det kunne gøres bedre.
Manden skilte riflen ad - smurte lidt hist og pist, og målte aftrækket til 1 kg - det bliver ikke bedre.Havde selv hjemme målt den til omkring 1,7 kg og mente det kunne blive bedre.
Det der er kernen i det her er servicen.... trods det jeg bestilte tid ,han skilte riflen ad ovs. gjorder han for at hjælpe og ikke mindst kvit og frit....se det er en service som man kun fik i gamle dage - jeg ville gerne have betalt hvad det kostede, for nu vidste jeg at aftrækket var i orden og hvilken vægt det stod på.
Fin service og super hjælp.Det er helt sikkert jeg kikker forbi næste gang det brænder på . Mvh. Sniper2 [Big Grin]
Svar
#2
Typisk Hatting - men husk ikke at bukke dig efter håndsæben i baderummet.[Big Grin]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#3
Hæ - Hæ. Det lader jeg så være med...[Smile]

Mvh. Sniper2
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by sniper2

Efter at selv have leget med aftrækket på riflen var det tide til at besøge en prof indenfor dette felt.
Ringede til AH. Larsen i Harlev om jeg kunne kikke forbi og få riflen tjekket på aftrækker delen - om det kunne gøres bedre.
Manden skilte riflen ad - smurte lidt hist og pist, og målte aftrækket til 1 kg - det bliver ikke bedre.Havde selv hjemme målt den til omkring 1,7 kg og mente det kunne blive bedre.
Det der er kernen i det her er servicen.... trods det jeg bestilte tid ,han skilte riflen ad ovs. gjorder han for at hjælpe og ikke mindst kvit og frit....se det er en service som man kun fik i gamle dage - jeg ville gerne have betalt hvad det kostede, for nu vidste jeg at aftrækket var i orden og hvilken vægt det stod på.
Fin service og super hjælp.Det er helt sikkert jeg kikker forbi næste gang det brænder på . Mvh. Sniper2 [Big Grin]



Samme oplevelse her. Det er derfor flere medlemmer herfra forum møder hinanden i Harlev.
For ellers har Harlev ikke meget at byde på ud over bageren og builligt bland selv slik hos Statoil.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)