Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erfaring
#1
Hej med jer er der nogen der har erfaringer evt på råvildt med Hornady 129 grains Interbond itemnr.26209 i kal.6,5x55 laver den meget kødødelæggelse mm
Stampe
Svar
#2
Jeg har skudt et par stykker råvildt med 129 grains Hornady SST.Det er den samme kugle, den er bare ikke bonded. Den gør et ok stykke arbejde men man kan godt se at den har været der.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
jeg har brugt sst til et par bukke og der kan blive et pænt hul hvis man kommer i knogler . Jeg har på den anden side også lavet gennemskud på en limosine ko !
hen bondede kugle må holde bedre sammen .
PRØV DEN OG LAD OS HØRE HVORDAN DET GÅR .

Mvh LWL
Svar
#4
Hej

Jeg bruger mest sst og er meget glad for den.
lader med 45gr norma 204
Interbond har jeg haft i 2 stykker råvildt hvor den lavede et fint arbejde, lidt mindre udgangshul end sst.
Svar
#5
Jens Peter Jensen, har vist skudt 3-400 stykker råvildt med denne kugle, hvis ikke den havde virket ville han sikkert ikke bruge den.

Sonny
Svar
#6
@LWL
Citat:quote:

Jeg har på den anden side også lavet gennemskud på en limosine ko


Du har vel ikke tilfaeldigvis ogsaa vaeret paa grisejagt i Sverige for nyligt?[8D]

Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#7
@ hjemmeladeren

nej det har jeg ikke [Big Grin]
jeg forstår din mistanke , men det var en "bestillings" opgave .
det drejede sig om en ko der havde kostet adskellige ruller pigtråd , og et ukent antal mandetimmer .
på et tidspunkt nåede ejeren der til hvor højrenæven ramte køkkenbordet og afsagde dommen.
NU SKAL KRÆET F.... DØ [}Smile]

Mvh LWL
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)