Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VTF
#1
SÅ SE DOG AT FÅ GJORDT NOGET VED VTF SÅ DET IKKE LUKKER MIN BROWSER HVER GANG JEG LOGGER PÅ, OG SAMTIDIG FÅR JEG BESKED AT DER ER EN FEJL PÅ SIDEN, MEGET IRRITERENDE[Sad!][V][xx(][Sad] JEG HAR SCANNET MIN EGEN ENDE....[Big Grin]
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Marion Morrison

SÅ SE DOG AT FÅ GJORDT NOGET VED VTF SÅ DET IKKE LUKKER MIN BROWSER HVER GANG JEG LOGGER PÅ, OG SAMTIDIG FÅR JEG BESKED AT DER ER EN FEJL PÅ SIDEN, MEGET IRRITERENDE[Sad!][V][xx(][Sad] JEG HAR SCANNET MIN EGEN ENDE....[Big Grin]



Lad lige være med at delagtiggøre DET billede !!! [xx(]

[Big Grin][:o)][Smile]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
jeg scanner min ende hvert år til firmajulefrokosten!! det er der efterhånden mange der synes er irreterende[Big Grin]
Svar
#4
Det fik da i det mindste jeres opmærksomhed[}Smile] men helt seriøst der er noget på siden som gir mig problemer hver gang jeg logger på,
Svar
#5
Aha har fundet fejlen. Det er en såkaldt fejl40. Fejlen sidder 40 cm fra dit tastatur. B-)
Svar
#6
NO[}Smile] Men maaske er fejlen at jeg i det hele taget logger paa[B)][B)]
Svar
#7
Hm, hvilken browser bruger du? Jeg er så tilpas afhængig af VTF at jeg logger på fra et væld af enheder.

Windows 7 - Microsoft IE/Chrome
IPAD - Chrome/Safari
Iphone - Chrome/Safari
MacOS - Chrome/Safari

Alle i de nyeste og patchede versioner. Jeg har aldrig problemer af den karakter du beskriver.

Jeg kan anbefale at forsøge at installere Google Chrome - det er en god, hurtig og sikker browser.

Mvh.
Anders
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)