Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flytning af genladningstilladelse
#1
Jeg har et problem jeg gerne vil høre jeres mening om. Jeg fik genladningstilladelse her i sommers på min adresse, der er i en 2 værelses lejlighed (måske fordi der ikke er nogen st. 1. 2. osv i adressen, de godtog det). Nu er situationen så sådan jeg skal flytte i en anden lejlighed på 3. sal, der deles med to andre. Er lidt betænksom ved at skulle søge tilladelse på den nye adresse, og har heller ikke så godt plads til våbenskab osv. Derfor overvejer jeg og flytte det hele hjem til mine forældre. Kan dette lade sig gøre? Og hvad er proceduren ved adresseflytning?

Mvh.
Svar
#2
Slet ingen der har et bud?
Svar
#3
Hvad med at spørge på våbenkontoret ?

--
00
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar
#4
Da jeg for nogle år siden flyttede og lige forinden havde fået tilladelse, da fik jeg blot at vide at tilladelsen ikke af den grund skulle fornyes men at det blot var mit ansvar at forholdene også levede op til gældende regler på den ny adresse [Smile]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#5
@ Explorer:
Det kan sikkert ændre sig alt efter hvilken kontornusser man støder på.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#6
Mine våben, og min genladningstilladelse, er skrevet så våben og genladning står til mine forældres adresse.
Der er ingen problemer med dette.

Sonny
Svar
#7
Tak for svarene.
Zero: Er selvfølgelig klar over jeg kan spørge på våbenkontoret, det er bare rart at vide hvad man står overfor inden, da det ikke er alle der inde der er lige medgørlige. Er der vist ikke tvivl om?

Men det lader da til det kan lade sig gøre så [Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)