Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DM
#1
nogen rygter eller fakta [?][?]
( jeg ved at en rar muggerator kom i finalen, men der stopper min info )
mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#2
Schrøder 1
Helautomat (brormand) 2 :-)
AB 3

............ halvautomat 15 (fucking mår) ;-( (havde jeg bare skudt på hjorten istedet så var jeg kommet i finalen)

[Image: Tikka-T3-Sporter-24-inch.jpg]
Svar
#3
Ja - det var en hård dag [Wink] - koncentrationen holdt ikke, og jeg havde jo ikke fået min middagslur, så træt var jeg jo også [8D]

Helt ødelagt af nerver, måtte jeg konstatere, at finalen kostede mig 2 point [Big Grin] - må nok også ud, at have noget nyt grej - det holder jo slet ikke [Smile]

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#4
glæder mig meget at du kom på podiet !! du har faktisk fortjent det [Smile]
stort tillykke

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Nogen der har hele resultatlisten ?

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Tror den er væk - det var vist eleven, der åd den [Wink]

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#7
Den kan ses på Jægerforbundets hjemmeside: http://www.jaegerforbundet.dk/?id=712

M.v.h. Vejmand
M.v.h. Vejmand
Svar
#8
Og resultatet af lørdagens skydning kan ses her: http://www.lemsognsjagtforening.dk/

M.v.h. Vejmand
M.v.h. Vejmand
Svar
#9
Vi har da vist også en formand der godt kan være sin skydning bekendt i jægerklassen [Smile].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#10
Tænker du på Steen Stampe der vandt jægerklassen ?

Flot skudt og velkommen i mesterrækken [Smile]

--
00
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar
#11
Tak[:I]

Det var min første jagtfeltskydning (udover kvalifikationsskydningen, hvor vi kun var 2 der stillede op i jægerklassen).

Det var en rigtig god oplevelse, og jeg prøver at overtale så mange som muligt på den lokale skydebane til at prøve jagtfeltskydning.

Mesterklassen!!! Jeg så finaleskydningen, og må sige jeg blev meget imponeret. I kan sgu skyde..hatten af for det og tillykke med de flotte resultater. (AB..det var en pæn ond finaleskyning du leverede[:p] ).

For mig virker springet fra jægerklassen til mesterklassen dog enormt og lidet tiltrækkende[:I]

mvh
Steen S
Svar
#12
[Wink]

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#13
Tillykke til finalisterne og dem der kom paa skamlen. Flot skydning.

Men for s.... da Peter, den sejr laa sku da lige til hoejrebenet. Fik du et blackout i de staaende i finalen? Men tillykke med soelvet. Det kan man ogsaa godt vaere bekendt i det selskab. Skulle vist aldrig have solgt den 200STR til ham Steen. Den skyder da alt for godt - hvis det stadig er den han bruger?

Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#14
hjemmelader [Smile].

tja men herre gud jeg kan da prøve en gang mere. det havde da vel osse været lige i overkanten nu når jeg osse vandt lems jagtforeningskydningen om lørdagen . men det var faktist min treiede anden plads til fm. skudt uden hjælp fra naboskytten [Wink]

vh pc
Svar
#15
Som ikke var mig [Smile]

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#16
Hej
Jeg havde fornøjelsen af at være på dream-teamet om lørdagen med Sako og Helautomat som blev henholdsvis 2 og 1 ud af de ca 180 skytter.
Vanen tro lavede jeg en stunt [8D] - denne gang smed jeg 7 skud i 6mm skive - min underbevidsthed og det gode menneske jeg er synes åbenbart at Jesper manglede point [Big Grin] - (han klarede sig egentlig fint uden mig...) men fandens osse [:I] ... ellers var jeg jo kommet i fint selskab i toppen

[Image: LEM%202012_zps3b0930c0.jpg]

[Image: Tikka-T3-Sporter-24-inch.jpg]
Svar
#17
Tilykke til AB og Steen med første pladserne.

@Helautomat: Tillykke med anden pladsen, da jeg smuttede ude fra Ulfborg troede jeg sq det var din tur til at blive nr. 1.

Og nu ser det sq ud til jeg skal skyde børneklasse igen, det skal sq nok blive et hyggeligt gensyn med hjælpemidler [Big Grin]

Mvh
Christensen
Mvh
Christensen
Svar
#18
@Christensen - bliv da i de voksnes rækker - ellers lærer du aldrig at skyde uden gangstativ mm. - du skulle jo gerne blive en rigtig mand engang [8D]
Kan se at andre mesterskabsskytter som er rykket ned er dukket op igen som mesterskabskytter i det følgende år... det er vel ud fra reglen om at man godt må rykke en sværhedsklasse op...

Citat:quote:

Originally posted by Christensen

Tilykke til AB og Steen med første pladserne.

@Helautomat: Tillykke med anden pladsen, da jeg smuttede ude fra Ulfborg troede jeg sq det var din tur til at blive nr. 1.

Og nu ser det sq ud til jeg skal skyde børneklasse igen, det skal sq nok blive et hyggeligt gensyn med hjælpemidler [Big Grin]

Mvh
Christensen



[Image: Tikka-T3-Sporter-24-inch.jpg]
Svar
#19
Hjemmeladeren joooo det er den samme riffel som du solgt til mig og den har nu være min tro følgesvend siden. Fik skifte pipen ud for 3 år siden ellers er den stadigvæk intakt.

Tak for alle tilkendegivelser.

Ja det var en meget spændende filnale og jeg gad godt have filme alle tilskuerne for at se deres reaktion og særligt min fruens reaktion. Hun var vist mere nervøs end mig [:p] .

Tak for kampen til Helautomat & AB og stort tillykke til jer.

Stort tillykke til Steen S i jægerklasse. Det er godt gået og velkommen i mesterrækken.

Zazu / Schrøder [Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)