Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ubrugt Vixen fra før jeg blev født
#1
Hej Alle

Har netop købt en Vixen (købte den ubeset da prisen virkede god) med henblik på slagtning - få den pibet om nyt skæfte mm.

Da jeg fik den kunne jeg se, at den var overordentligt pæn. Jeg spurgte til riflen og blev oplyst at sælger har købt den fra ny og aldrig affyret et skud med den - jeg tror det er sandt grundet standen - der er intet slid på den overhovedet bundstykket har overhovedet ingen slitage i længderetningen. Skæftet står helt skarpt og nyt og der er intet at se på nogle af metaldelene overhovedet.

Jeg checkede nummeret her http://www.sako.fi/pdf/datatables/SakoOldmodelsNumbering.pdf og kan konstatere at den er produceret mellem 62 og 73. Formentligt tættere på 73 end 62 [Smile]

Nu nænner jeg næsten ikke at slagte den [}Smile]

Hvad er sådan en fætter egentligt værd?

Mvh.
Anders
Svar
#2
En tusse - skynd dig at sælge den til mig [Wink]

[Smile] AB

Det er jo libhaveri - men måske 6 kg.

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#3
Jeg har en vixen som kan slagtes, bytte og penge til dig?
Svar
#4
Hejsa

Tjah, jeg sælger den ikke for en tusse - har selv givet 3 [Big Grin]

Jeg er blevet lidt vild med den som den er - jeg må i tænkeboks [:I]

Mvh.
Anders
Svar
#5
Jeg giver gerne over 3 for den Smile

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#6
Gør det,jeg har ringene til den, Boldsen!
H
Hogmeister
Svar
#7
Tilfældigvis har jeg selv et sæt ringe liggende, men i forhold til de faste sigtemidler er de meget (for) lave ser der ud til...

Mvh.
Anders
Svar
#8
Kom med en pris [Wink]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#9
AHSV

Du må endelig ikke slagte den, det ville være decideret helligbrøde[V][V]. Sælg den i stedet til en af de tosser [Wink], der står på nakken af hinanden for at købe den.

Så har du både penge til en god brugt vixen til slagtning og måske også til et andet skæfte.[Big Grin][Big Grin]

Mvh Søren
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Kjeldsen

AHSV

Du må endelig ikke slagte den, det ville være decideret helligbrøde[V][V]. Sælg den i stedet til en af de tosser [Wink], der står på nakken af hinanden for at købe den.

Så har du både penge til en god brugt vixen til slagtning og måske også til et andet skæfte.[Big Grin][Big Grin]



Helt enig med Kjeldsen. Desværre er mit budget pt. afsat til mit Vixen .223 projekt - ellers ville jeg gerne købe den.

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg] ... min næste Sako BLEV en L461 Vixen .223R :-)
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#11
Takker for tilbagemeldingerne, indtil videre beholder jeg den som den er... I morgen drager jeg til Skotland så kan jeg gå deroppe og tænke over om jeg vil beholde den - jeg skal nok lade være med at slagte den, hvis jeg vil af med den ryger den til salg her på forummet.

Kaliberen er fin, havde egentligt tænkt 223, men vil også være glad med en 222. De faste sigtemidler gør dog at en evt. Kikkert vil skulle monteres lidt højt og for mig ser det også lidt tosset ud med faste sigtemidler og en kikkert...

Mvh.
Anders
Svar
#12
Jeg tror du kan tage indmaden ud af bagerste sigtemiddel. Det sidder med en lille split, Så kan du måske montere kikkerten lidt lavere.

mvh Søren
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)