Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CDS "tårn" til Leupold
#1
Hej Alle.
Er der nogen som har kendskab til hvor man kan købe/bestille CDS tårne til sin Leupold kikkert
Jeg har en VX3 som jeg gerne ville forsyne med dette tårn
Svar
#2
Jeg sendte min VX3 ned til ham her:

Geräte-Service & Montage Harald Ros
Coburger Str. 71, 98673 Eisfeld, Deutschland

Den kom retur med begge tårne installeret som bestilt. Tror prisen var knap to af de lange. Jeg ved ikke om man kan bestille tårnene, og så selv installere. Jeg er meget tilfreds med det jeg har fået gjort, jeg har ikke rigtig mod på at bevæge mig alt for langt ind i de ædlere dele af en sigtekikkert.

Afhængig af hvilken model/årgang af VX3 det er du har, er der lidt forskellige muligheder for hvilke tårne der kan monteres. Jeg ville f.eks. gerne have haft 1cm klik (M5), men det var min kikkert for gammel til, så det blev 1/4 MOA klik (M1). Det er ikke så afgørende når man bruger balistisk app på telefonen. Så skal den jo bare vide hvad du klikker, og så får du resultaterne ud i den enhed du skal bruge.

Jeg ved ikke om du kan få CDS til din. Hvis man selv går og ruller patroner synes jeg man er lidt for fastlåst med den løsning, så den har jeg ikke undersøgt, men det må da være dejligt hvis man kører med "one rifle-one load".

M.v.h. Lasse.
Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#3
Harald Ross kan desværre ikke levere CDS. Jeg har kontaktet ham angående det samme for nyligt. Det kræver kikkerten kommer en tur til USA i følge ham. De andre typer tårne kan han derimod fint levere.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)