Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flugtskytten i Vejen
#1
Er der nogen der har erfaringer med at handle med Flugtskytten i Vejen ? Jeg har sludret med ham et par gange og han virker flink og reel. Jeg skal måske bestille en lidt speciel haglbøsse hos ham og skal selvfølgelig lægge et depositum. Bør jeg have nogle betænkeligheder??

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#2
Du kan roligt handle med Henrik, jeg har kendt ham i mange år og kan bestemt sige god for ham. Han er rigtig dygtig og en flink fyr.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#3
Kender også Henrik og kan kun sige godt om ham, det er rigtig flot arbejde han laver[Smile]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#4
Tak. Det var godt at høre. Så er jeg ikke bekymret over at handle med ham og lægge et depositum. Tak for hjælpen.

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#5
hvilken lille lækker sag blev I så enige om ? [:p]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Vi har sludret lidt om en rizzini premier og lidt om en zoli kronos, men hvad det bliver ved jeg ikke endnu. Jeg vender tilbage når beslutningen er taget.[:p]

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#7
Hej Thomas og Strom
Kunne det være en ide at prisspørge på 3 stk.?

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#8
halløj Claus
jeg er lidt på forkant: har bestilt en rizzini classic round body for et par måneder siden
(4-5 måneder er lang tid [:I])

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#9
Det kunne være det kunne hjælpe lidt på prisen[Big Grin] så fint med mig. Henrik snakkede ikke om så lang leveringstid. Jeg tror han selv får geværer hjem flere gange om året. Og det var mere afhængigt af om de havde stumperne klar og de bare skal tilpasses. Har de delene og skal de bare sætte dem sammen skulle der ikke være mere end 2-4 ugers leveringstid.

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)