Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Midway
#21
Citat:quote:

Originally posted by tikka93

Citat:quote:

Originally posted by tikka93

Citat:quote:

Originally posted by rkn

Er der nogen som har handlet med midway.dk fornylig...?
Skal nemlig bruge lidt sager, og de har dem på lager , men gider sku ikke bestille hvis de aldrig kommer frem.

" Lange tunge kugler "

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]


bestilte noget for 2 mdr siden har ikke set eller hørt noget fra dem har ringet og mailet uden resultat[xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(]


Har lige modtaget mail om at mine sager er på vej[Big Grin]der har været lidt problemer, men sagerne er i dk nu så skulle være på trapperne[Big Grin][Big Grin]Der står ydeligere at der har været sygdom og andre problemer i den danske afdeling men en ny partner og organisation er ved at blive etableret og de forventer det snart kører ok som i de øvrige europæiske lande


stor overaskelse havde efter flere mails mv opgivet at få min vare eller penge så stor var overaskelsen da den kom idag bestilt i efteråret 2012...... okay bedre sent end aldrig men overvejer nok næste gang om jeg har tid til aT VENTE SÅ LÆNGE PÅ EN VARE [Wink]
Svar
#22
Husk at kontrollere om de er datoudløbet[Big Grin]

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#23
Det var så ikke helt galt det jeg havde hørt.

Midway Danmark Aps under tvangsopløsning.

Står i CVR registret.

Mvh. Rex / Guns & Powder
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#24
Bliver det til en forretning igen, eller er det så bare slut med Midway i danmark.???
Kan man evt, bestille fra Midway Sverige. ?

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#25
Jeg har forespurgt både Midway Norge + Sverige og begge steder var svaret at de Jf interne aftaler ikke må sælge uden for eget land [Sad]
Svar
#26
http://www.midwaydanmark.dk er lukket 100% ned.

Det kan ikke undre at et firma går skidt når dem der skal leve af kunderne skider på samme!

http://www.proff.dk/firma/midway-danmark...009957991/
Svar
#27
Meddelelse til kunder og forretningsforbindelser:

Undertegnede vil hermed gerne give en status på situationen i Midway Danmark ApS. Det er med dyb beklagelse at, jeg tvunget af omstændighederne, pr. 1. juli 2012 er udtrådt af den daglige drift af Midway Danmark ApS pga. urimelige og utilfredsstillende arbejdsvilkår. Jeg har via min advokat siden da forgæves forsøgt at nå en overenskomst med hovedanpartshaveren for at få afviklet mine anparter i firmaet. Jeg har derfor heller ikke foretaget ordrebehandling, hvilket min norske samarbejdspartner selv har stået for. Det er således alene ham der har trukket penge på kundernes konti, vel vidende at kunderne ikke kunne få leveret de bestilte varer, da det er mig personligt der har haft importtilladelsen og dermed også været ansvarlig for at alle importerede varer overholdt dansk lovgivning. Jeg har i sagens natur ikke villet ekspedere forsendelser som jeg ikke selv har godkendt. Varerne er derfor ikke blevet frigivet fra tolden.

Jeg er i den mellemliggende tid blevet kontaktet privat, både telefonisk og pr brev af utilfredse kunder som ikke har modtaget de varer, som de har betalt for, hvilket jeg finder dybt beklageligt. Ydermere har Midway Danmark’s tidligere direktør uretsmæssigt i november 2012 disponeret over firmaets konti, hvilket har gjort det umuligt for mig at tilbagebetale tilgodehavender. Der er via min advokat i den forbindelse foretaget politianmeldelse mod ham.

Midway Danmark ApS er pr. 20. maj 2013 blevet tvangsopløst p.g.a. manglende regnskab og som følge heraf er selskabet i dag under konkursbehandling.

Hovedparten af de varer som er bestilt, afsendt fra USA og betalt, befinder sig på nuværende tidspunkt i tolden i Billund. Henvendelse vedr. disse kan rettes til kurator i boet, Advokat Ole Møller Jespersen fra advokatfirmaet Ladegaard, Rasmussen og Partnere i Horsens.

Jeg vil hermed samtidig benytte lejligheden til at takke alle mine trofaste kunder og forretningsforbindelser for et godt samarbejde.

Med venlig hilsen

Liljan Gram Petersson
Svar
#28
Hej Liljan
Flot at du i den givne situation kommer med en forklaring.
Respekt for det.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#29
Al respekt for Liljan forklaring, men den kommer bare noget sent.

Hvad jeg ikke forstår er MidwayUSA's holdning eller mangel på samme. Men de kender vel vores problemer med import af våbendele fra US.

Hvis Midway Danmark ikke eksistere mere kan vi vel få tingene fra Sverige eller andre lande.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Al respekt for Liljan forklaring, men den kommer bare noget sent.

Hvad jeg ikke forstår er MidwayUSA's holdning eller mangel på samme. Men de kender vel vores problemer med import af våbendele fra US.

Hvis Midway Danmark ikke eksistere mere kan vi vel få tingene fra Sverige eller andre lande.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!



Hellere Sverige end Norge.

Udfra hvad jeg har hørt tidligere(og måske dermed ikke længere sandt) er det Norge der ejer majoriteten af Danmark.
Men det kan snildt også være tilfældet for Sverige.

Men hvis Midway USA ikke vil banke deres hang arounds på plads, kan vi jo gøre det ved ikke at handle hos dem.

Køb hos dem der leverer. Jeg kender i al fald en fra Hammel kanten.

VH Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)