Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny kalender "Guns & Babes"
#41
Citat:quote:

Så bæløjet som du er må det være svært at bøje skæfter til dig?


Det er ikke det værste-det er et større problem at få plads til min lidt fyldige kind på skæftet. Jeg har fået det hulet lidt ud....[:o)]

Iøvrigt er det måske også et lidt dårligt billede(!) af mig-men så vidt jeg kan se,så står jeg lige og hygger mig med et surt opstød,lige i samme øjeblik som fotografen trykkede på knappen-meget beklageligt. Billedet snyder-jeg kan godt se,at jeg ser lidt korpulent ud,men det er udelukkende fordi jeg ikke er så fotogen...!

Men Fair,hvad er det med dig. På billedet af dig ( på sengen med fe-håret) ser det da ud til at du har sorte underdrenge på.Jeg har da ellers hørt et du kun går i lyserødt blondenips....[?][?] Hvad er årsagen til denne kursændring[?][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#42
Fotografen kastede op på mine og tilfældigt havde han lige dem her på som jeg fik lov at låne, borset fra tanken var det nu lækkert at få sådan nogle kropsvarme underhylder på!

Mvh.
Fair
Mvh.
Fair
Svar
#43
Nok med alt det snak: REX vi vil se flere billeder ! Om ikke andet, så nogle af de utallige billeder der altid bliver taget, men ikke bliver brugt i det endelige produkt :-)

/Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#44
Ja, der må være nogle fromklips [Wink][:p]

Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#45
Mon ikke fotografen har rettighederne til alle de andre billeder...

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#46
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Mon ikke fotografen har rettighederne til alle de andre billeder...

Hilsen Ulrik



Nu skal du ikke ødelægge vores forhåbninger med gode argumenter [Big Grin]

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)