Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny anskydningskampagne
#1
Anskydningskampagne

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Kan nogen fortælle mig hvorfor spidsskud ikke er ok med hagl? Vil da mene at et træf i hals og bryst er dræbende på både råvildt og ræv hvis alt andet er på plads..

Stort knald = stort smil :-D
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by chrstn_olsen

Kan nogen fortælle mig hvorfor spidsskud ikke er ok med hagl? Vil da mene at et træf i hals og bryst er dræbende på både råvildt og ræv hvis alt andet er på plads..

Stort knald = stort smil :-D



Der er nogle pænt kraftige knogler foran(på brystet), så det er vel årsagen. Med ehnsyn til halsskud, så er det jo ikke lige på den etisk korrekte dagsorden.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by chrstn_olsen

Kan nogen fortælle mig hvorfor spidsskud ikke er ok med hagl? Vil da mene at et træf i hals og bryst er dræbende på både råvildt og ræv hvis alt andet er på plads..

Stort knald = stort smil :-D



Du kan ikke skyde en ræv på halsen eller bryst i spidsskud. Du kan nemlig kun se hovedet[Wink] Jeg har prøvet det og rævens forben brækkede og hovedet var fyldt med hagl, men den rendte videre indtil den fik en gang 3'ere i sideskud. Første skud var med 400 m/s 4'ere på 20 meter.
Med råvildt kan du ikke trænge ind i vitale dele med andet end meget store, hurtige hagl.
Halsskud til råvildt med hagl er sjældent så effektivt, da du igen skal have store hurtige hagl i bøssen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)