Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Udryd vildsvinene
#1
Udryd vildsvinene

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Selv hvis de skulle få beslutningen igennem tror jeg ikke at den er gennemførlig. Vel at mærke hvis man skal holde sig indenfor hvad der i dag anses for etisk forsvarlig jagt - uden anskydninger, brug af gift med videre

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#3
löbet er kört, det kan ikke göres ved jagt...
Svar
#4
Jeg vil gøre hvad jeg kan i det nordlige skåne hele næste weekend [Wink]

Marlin XT-17 17HMR gamo 6-24x50 mildot (til krager)
Remington 700 cal. 308 Meopta R-1 3-12x56
Marlin 1895 SBL (45-70), Meopta R-1 1-4x22
Marlin XT-17 17HMR gamo 6-24x50 mildot (til krager)
Remington 700 cal. 308 Meopta R-1 3-12x56
Svar
#5
Og jeg gør et behjertet forsøg i Kronoberg. :-)

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#6
Jeg fik bare en enkelt i lørdags, men lidt har vel også ret.... [Big Grin]

[Image: Vildsvin-2012-11-17-2_zpsfa8faebf.jpg]

Hilsen, Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#7
Hej Rydstrøm

Det var da en ordentlig kleppert.
Der kan blive til et par gode juleskinker, en flæskesteg eller to og en stribe pølser.
Hvem sagde madglad [Big Grin]

Tillykke med den!!

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#8
TIllykke med den Rydstrøm :-)

Jeg tror (heldigvis) heller ikke på at de kan udryddes i et land med Sveriges omfang. Hvis det var bestanden i Monaco, så ville det nok være muligt :-)

/Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#9
Selvfølgeligt kan de udryddes, men ikke med moderne midler. Men begynd at give skydepenge, drop etik som ikke at skyde soen hvis den har smågrise, sæt militæret ind, ophæv den private ejendomsret ifht jagt på vildsvin og udsted en generel amnesti ifht lovovertrædelser ifbm vildsvinejagt. Sås skulle man nok kunne udrydde dem over en årrække.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Selvfølgeligt kan de udryddes, men ikke med moderne midler. Men begynd at give skydepenge, drop etik som ikke at skyde soen hvis den har smågrise, sæt militæret ind, ophæv den private ejendomsret ifht jagt på vildsvin og udsted en generel amnesti ifht lovovertrædelser ifbm vildsvinejagt. Sås skulle man nok kunne udrydde dem over en årrække.

Mvh.

Yeti



Jeps, og atomvåben kan også klare sagen - det er nok næsten lige så sandlynligt som ovenstående, at de ville blive taget i brug[Big Grin]

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Citat:quote:

Originally posted by yeti

Selvfølgeligt kan de udryddes, men ikke med moderne midler. Men begynd at give skydepenge, drop etik som ikke at skyde soen hvis den har smågrise, sæt militæret ind, ophæv den private ejendomsret ifht jagt på vildsvin og udsted en generel amnesti ifht lovovertrædelser ifbm vildsvinejagt. Sås skulle man nok kunne udrydde dem over en årrække.

Mvh.

Yeti



Jeps, og atomvåben kan også klare sagen - det er nok næsten lige så sandlynligt som ovenstående, at de ville blive taget i brug[Big Grin]

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.



Ja heldigvis :-)

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)