Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
browning x-bolt
#1
ER der nogen her på siden der har erfaringer (gennerel brugs og pression) med brownings x-bolt stainless stalker.

mvh Høker

[Image: asgaard.gif]
Svar
#2
Min kammerat har en X-Bolt 30.06 (dog ikke stainless).
Da jeg skød den ind for ham, lavede den 20mm grupper med fabriksammo.

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg] ... min næste Sako BLEV en L461 Vixen .223R :-)
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#3
Jeg har en hunter i 30.06 som jeg er rigtig glad for. Den skyder fint sammen men aftrækket var elendigt før det blev lavet. Jeg fik at vide at en stainless krævede mindst lige så meget "vedligehold" hvis den ikke skal blive grim. Så hvis det er formålet med den skal du nok overveje en ekstra gang men hvis det er udseendet du bedere kan lide så tror jeg da ikke der er forskel på præcisionen på dem
Svar
#4
Har en X-Bolt model plastic 223 rem. den skyder super (10-15mm/100m.) med Norma og Lapua fabriksammonition, som er det eneste jeg har hældt igennem den indtil nu.

Fabriksaftrækket er elendigt-efter min mening- men har hørt, at en fjeder kan udskiftes i aftrækket og problemet skulle være løst...

Knæk & Bræk
Knæk & Bræk
Svar
#5
Har en X-Bolt Stalker .308w. Synes selv præcisionen og fabriks aftrækket er super på min. Det var de også enig i der hvor jeg købte den, ingen grund til at ændre på det blev der sagt.
Svar
#6
hmm det kan være at en evt ny anskaffelse skal vent lidt så.
tanken var en 223r til suplering af min 308w.
og der var browning jo en forholdsvis billig at anskaffe.
jeg er blevet meget glad for min stainless tikka som kræver et minimum af vedligehold, når det er blevet rigtigt vådt får den bare lov at tørre ved siden af olie bøtten inden den kommer i skabet.

mvh høker

[Image: asgaard.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)