Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arbejdsbeskrivelse af "fodermester" job søges..
#1
Da vores fodermester har valgt at afbryde sit samarbejde i vores konsortie, leder jeg efter en eller anden slags arbejdsbeskrivelse til jobbet...
Da jeg som ny medlem i bestyrrelsen ikke rigtigt har overblik over hvormeget jobbet endligt indeholder, og måske overvejer at "søge" stillingen selv, søges der her lidt hjælp...
Vores konsortie sætter ca. 250 fasaner ud og ganske få ænder. Det ligger i et område med meget råvildt så der også fodres hertil..

Det der er brug for er f.eks. et oplæg til hvor mange gange man skal derud for at fodre..
Jeg har fået at vide at lige når fasanerne udsættes skal de tilses/fodres 2x dagligt de første 14 dage..

Men det kunne jo være at der var noget nedskrevet fra et tilsvarende konsortie som man kunne få lov at kigge på..

SAMTIDIGT er her en mulighed for andre intresserede fodremestre til et nyt job...
Vores konsortie er på ca. 170ha og ligger mellem Roskilde og Ringsted.
PM hvis der er nogen der har interesse for en friplads i et super konsortie og en skilling ved siden af..

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)