Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ruger American
#1
Er der nogen der ved, hvem der forhandler Ruger American i det fynske eller jyske?

Jeg kan se at HH har fået dem:

http://www.huntershouse.dk/kat1413-Ny-American-Riffel/

Jeg har tidligere skrevet til importøren, men der har ikke været noget respons [xx(]

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at få en i hænderne, er der andre der allerede har gramset?

Christian
Svar
#2
Så vidt jeg ved er det HH der har og hele tiden har haft importen, men jeg har handlet mine Ruger dele gennem Sie-Hunting i Ringe og det har ikke været så ringe endda!
Og han kan nok også skaffe dig den nye riffel.
Mvh.
Fair
Mvh.
Fair
Svar
#3
Mig bekendt, så er der Mercia Outdoor der har importen af Ruger.

Jeg vil evt. forhøre mig hos Sie-Hunting, det er ikke sådan at jeg står og mangler en ny riffel her og nu. Planen er, at jeg gerne skulle få en kikkert i overskud i løbet af foråret/sommeren 2013, og den havde jeg så overvejet om den skulle på en Ruger. Jeg vil dog rigtig gerne have den i hænderne først, inden jeg træffer nogen beslutning.

Christian
Svar
#4
Jeg kan dog ikke anbefale Ruger pga. forhandlernettet, om det er den ene eller anden der forhandler/impotere ruger ved jeg ikke og bryder mig heller ikke på det.
De gange jeg har skulle bruge noget har ventetiden været i overkanten og undskyldninger fra ham været helt fantastiske, ta det med i dine overvejlser inden en handel!

Mvh.
Fair
Mvh.
Fair
Svar
#5
Til info er der en test i det nyeste nummer af det svenske blad " vappen tidningen".
I sin prisklasse - for den ros.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)