Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opfriskning af Sweitzerkniv.
#1
Fandt en ældre kniv der godt kunne tænke sig at komme i funktion igen.

Den er svær at åbne, men fungere - kan pille skallerne af og har renset af under, med rensebenzin - men den er stadig grim.

Tænker at ligge den i blød i 48 timer, men i hvad?
wd40?

Nogen der ved hvor jeg kan købe ny pincet og tandstik til billige penge?

Tak.
Svar
#2
Pincet og tandstik kan (burde) kunne købes hvor de sælger Victorinox eller Wengen knive, det har jeg i alle fald gjort.Køb et par ekstra de er billige.[Big Grin]
Svar
#3
"Rød Egern" pudsemiddel og knofedt. [Big Grin][Big Grin]

Virkede for mig: Jeg mistede en gang en kniv, som blev fundet igen 3 mdr. senere på reviret. Den var noget anløben, men kom til at se ud som ny igen (det var godt nok kvalitetsstål).

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg] ... min næste Sako BLEV en L461 Vixen .223R :-)
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#4
Ja, selvf, tænkte blot de kunne bestilles over nettet fra en udenlandsk krejler.

Jeg prøver rød egern og vatpinde til mellemrum. Tak
Svar
#5
Undskyld, men hvor meget havde du tænkt dig at spare på et par billige plast dimser ved at købe dem i udlandet og betale portoen til Danmark?? jeg kan godt forstå hvis der er handlende som ikke gider lægge varer på hylderne når vi er nede og forhandle om noget som måske kan dreje sig om 5kr i besparelse hvis det, du må hellere se at begynde at studere igen så du kan få SU og ha råd til din hobby.

Undskyld men jeg kunne bare ikke la'vær[}Smile][8D]
Svar
#6
Jeps ... man mon ikke det bare er lidt dovenskab der kommer ind her, det er jo meget nemmere at sidde på sin flade og søge lidt på nettet (Eller spørge nogen andre om de har søgt..[:I]) og betale lidt fragt, hvorefter "de små plastic-stumper" kommer i en lille kuvert med posten...[Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#7
http://www.thegoodstuffshop.dk/group.asp?group=3959
Sådan, så fik jeg fikset det rigtige link ind.

Lidt motionering med et strint wd40 engang imellem skulle gerne få dem til at køre igen.
Svar
#8
Tak Tralle
Svar
#9
Jeg har ryddet op i tråden og fjernet et par indlæg med personligt indhold

Kima/moderator

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#10
@bokaib, opret PM

Kima/moderator

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)