Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GAP Projektiler
#81
Selv "hundedyre" matchprojektiler fra meget anerkendte producenter kan have "smuttere" i æsken .. jeg har f.eks. haft 2 stk 7 mm projektiler i en æske med 6,5 Berger VLD ....[:0]
Så det er ikke altid at man får den kvalitet man betaler for [^]

Så: NATURLIGVIS checkker man da projektilerne inden der lades op med dem ... er der blot det mindste "mystisk" ved et projektil...så undersøger man det naturligvis nøje ..
forskelle i vægt og diameter der er så små at man ikke fornemmer at noget er galt, giver næppe en våbensprængning, eller andet farligt..

(Som f.eks. et Lapua Scenar næsten uden bly i, og dermed ca. 70 grains i stedet for 107 grains ...) Det kunne man ikke se, men man kunne sagtens fornemme at der var noget galt med den bønne ..[Wink]

GAP projektilerne har vel aldrig udgivet sig for at være andet end et "discount-produkt" og må derfor bruges som sådan ...
At købe discount-projektiler til jagt er efter min mening næsten kriminelt tåbeligt.... man spenderer gladeligt tusindvis af kroner på at få lov til at påskyde et dyr, men betale 6 kr mere pr. skud .. uha nej ... [:0]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#82
Nu er GAP desværre et overstået kapitel.

Norma, følte sig lidt for meget trådt over tæerne, så jeg har indgået et forlig med dem om ikke at sælge flere af dem.

De resterende er nu endt som blybiksemad og efterfølgende kommet i den meget store blygryde [Sad]

Mvh

Rex

Mvh. Rex / Guns & Powder
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)