Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SNYDT
#1
xxxxx

EDIT af Rydstrøm: Oprindelig overskrift indsat igen.
Svar
#2
Hej fikumdik, velkommen til

Nu er det måske bare mig, men når noget så grelt bliver slået op af et helt nyt medlem, så spørger man sig selv om ikke det er noget fikumdik?

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#3
nej, jeg har har valgt dæknavnet for indtil videre at være anonym, historien er god nok. jeg har valgt dette medie, for at dele det med nogen udenforstående, og enten få hjælp, forståelse eller måske snare bare dele min frustration med nogen.

men kan godt forstå din reaktion, det er ret usædvanligt..
Svar
#4
I den situation havde det nok været fornuftigt at vælge et andet dæknavn [Wink]

Men da lidt af en skodsag. Det lyder til, at du er igang med at gøre det rigtige.
Jeg er ikke jurist, men er dog ret sikker på at du kan risikere juridiske repressalier, hvis sagen ender med politianmeldelse. Men det er vel retteligt de evt. forulempede skovejere/jagtlejere, der skal foretage anmeldelsen.

/bundgaard
Svar
#5
Nu giver tråden ingen mening

Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

Ulven tilbage til Danmark..
Mvh.LANI



Svar
#6
Da brugeren, som har oprettet denne tråd, tilsyneladende ikke vil stå ved sit indlæg, og imod reglerne har slettet indholdet, så får han omgående karantæne.
Ligeledes låses tråden.

Til orientering er denne mail fremsendt til brugeren inden indlæggets indhold blev slettet:

Hej Fikumdik.

I moderatorteamet på VTF er vi enige om at udbede os navn, adresse og et offentligt kontakt-telefonnummer på grund af den alvor, som er i den tråd du har startet, som første indlæg fra en ny bruger.

Såfremt vi ikke har modtaget disse oplysninger inden 24 timer, vil tråden blive låst.

Til orientering er det ikke kutyme at vi fra moderatorteamet offentliggører kontaktoplysninger på VTF-brugere, hvilket vi heller ikke vil gøre i denne sag.

M.v.h. Per Rydstrøm - (moderator VTF)

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)