Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sako 85 i Links
#1
Jeg ved ikke om det er en gammel nyhed, men jeg så lige at Sako er kommet med 85´ modellen i links, enda i en hel del kalibere [Big Grin]

http://www.sako.fi/pdf/specs/85HunterLH.pdf

Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#2
Uanset hvor gammel nyheden er, er det altid en fornøjelse når der bliver lavet linksrifler [^].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Nyheden er ikke helt ny. Jeg bestilte min 85´er i september[:p] Men men men... Normark udskyder leveringen igen og igen. Først lovede de levering til midt i november, så midt december, og nu lover de leverance her midt i januar [xx(]

Normarks forklaring er, at Sako´s leverancer er lidt svingende, samt at det amerikanske marked først skal fyldes op. DK har efter mine oplysninger fået "tildelt" 50 stk. Sako M/85 LH, (i første omgang) Nok primært i 6,5 og .30-06.
Links modellen bliver kun lavet i låsestørrelse M. Det vil sige 6,5-06, 270W, 6,5x55, .30-06, 8x57 etc.

@ujensen. Jeg er helt og aldeles enig med dig. Udvalget er lidt træls[Sad] Men til gengæld er købetrangen så ikke så voldsom. Havde nok købt mig fattig ellers[Big Grin]

Hilsen Kim
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Uanset hvor gammel nyheden er, er det altid en fornøjelse når der bliver lavet linksrifler [^].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Ja og især når det er kvalitets rifler som det her er tale om![:p]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)